معاون مدیر کل دفتر زنان وخانواده استانداری کرمانشاه:

2650 برتامه ویژه بانوان و خانواده در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

دبیر کمیته زنان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کرمانشاه، گفت: برنامه های آموزشی و تخصصی بانوان و خانواده در قالب ۱۶ عنوان برنامه دیده شده است.
کد خبر: ۳۶۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 27 January 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مینو بهرامی معاون مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری و دبیر کمیته زنان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای ماهیت خاص بود که توانست نظریه پردازی های اجتماعی و سیاسی را تحت تأثیر قرار دهد.
وی با بیان اینکه انقلاب ما دارای شکل و شیوه ای جدید و متفاوت از سایر انقلاب ها بود، افزود: ایام الله دهه فجر که برای ملت ایران ایامی ملی است و ارزش خاصی دارد باید به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.
بهرامی، با بیان اینکه این کمیته نقش ستادی و نظارتی دارد، اظهار کرد: مهمترین وظیفه کمیته زنان و خانواده نظارت بر برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر برنامه های ویژه زنان و خانواده ایام الله دهه فجر است که از سوی نمایندگان ما در فرمانداری ها و ادارات برگزار می شود.
وی با اشاره به جلسات متعددی که با حضور اعضای این کمیته برگزار شده است، ابراز کرد: در این جلسات خواستار تغییرات محتوایی بودیم که به سمت علمی تر و بهتر و جذاب تر بودن برود.
دبیر کمیته زنان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کرمانشاه، بیان کرد: در این راستا 32 دستگاه عضو این کمیته برنامه های خود را اعلام کردند که کمترین عنوان و بیشترین عنوان برنامه این دستگاه 14 و 451 عنوان بوده است.
وی معرفی و تجلیل از بانوان نخبه و شاخص در این ایام را مورد اشاره قرار داد و گفت: برگزاری برنامه های آموزشی و کارگاهی متناسب با رسالت ذاتی دستگاه های عضو کمیته زنان و خانواده در ایام الله دهه فجر مورد تأکید است.
بهرامی، افزود: اعضای کمیته زنان و خانواده برنامه های ایام الله دهه فجر را در 16 عنوان برنامه شامل دیدارها و بازدیدها، نمایشگاه، مسابقه، افتتاحیه، همایش ها، نمایشگاه ها، فعالیت های علمی و تحقیقاتی خاص بانوان اعلام کرده اند.
وی عنوان کرد: اعضای کمیته باید برنامه های آموزشی و نشست ها را به شکل تخصصی دیده و متنوع و بهتر از سال های قبل که مورد رضایت بانوان باشد، به اجرا درآورند.
معاون مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری کرمانشاه، اعلام کرد: 2 هزار و 650 عنوان برنامه با محوریت بانوان و خانواده در ایام الله دهه فجر برگزار می شود که 128 برنامه آن در حوزه ورزش است.
وی تصریح کرد: باتوجه به توسعه روزافزون جامعه برای ریشه کنی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد و طلاق، نیازمند آگاه سازی و اطلاع رسانی بانوان و خانواده هستیم که در این راستا مشارکت موسسات مردم نهاد، دانشگاه ها و سایر دستگاه ها را می طلبد.
بهرامی، با بیان اینکه بانوان روستایی، عشایری و شهری در این برنامه ها دیده شده اند، اظهار کرد: برترین برنامه هایی که در دهه فجر انقلاب اسلامی به اجرا در می آیند پس از بررسی در رأس قرار می گیرد تا در آینده به عنوان یک برنامه پایلوت به اجرا درآید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار