بودجه سال آینده متروی قم کافی نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رقم 56 میلیارد تومانی متروی قم در لایحه بودجه سال آینده کافی نیست و ما تلاش می‌کنیم در کمیسیون تلفیق این میزان را به بیش از دوبرابر برسانیم.
کد خبر: ۳۶۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 28 January 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنور»، در جمع نمازگزاران مسجد شهیدمصطفی خمینی اظهار کرد: افزایش بودجه متروی قم و تسریع در اجرای آن، با توجه به این که پروژه منوریل عملاً به حال خود رها شده، ضرورت مضاعفی پیدا کرده است. 

وی با اشاره به این که در حال حاضر طرح هدفمندی یارانه‌ها به درستی اجرا نمی‌شود، گفت: به نظر می‌رسد اراده جدی برای قطع یارانه ثروتمندان وجود ندارد و این در حالی است که ما باید بیشتر به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه از این طریق کمک کنیم. 

این نماینده مجلس در ادامه با بیان این که در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم، افزود: گرچه حدود 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، همچنان شاهد هستیم که نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی نه فقط در کشور ما، که در سطح منطقه و جهان، الهام‌بخش و بسیار اثرگذار است. 

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی کاری کرد که دنیا از حالت صرف دو قطبی شرق و غرب خارج شد و جهانیان فهمیدند با جبهه حقی به نام اسلام انقلابی مواجه هستند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور با بیان این که روحانیت و علمای انقلابی و در رأس آن‌ها امام خمینی(ره)، محور انقلاب اسلامی بودند، گفت: همان طور که امام عظیم‌الشأن نیز بارها فرموده و مقام معظم رهبری نیز تأکید فراوانی کرده‌اند، راز و رمز توفیق ملت ایران بر طاغوت پهلوی و استکبار جهانی از ابتدای نهضت و انقلاب، وحدت کلمه در سایه تبعیت از ولایت‌فقیه بوده است و امروز تداوم این خط نورانی نیز مستلزم همین امر است. 

وی با اشاره به وجود فتنه‌های سخت و دشوار در مسیر انقلاب و نظام اسلامی در این 4 دهه از جمله فتنه سال 88 اظهار کرد: ما نباید از فتنه‌های آینده که پیچیده‌تر هم هستند غافل شویم و باید بدانیم راه غلبه بر آن در سایه بصیرت انقلابی و دینی و تقویت بُعد ولایتمداری در جامعه است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار