دولت در حوزه های مختلف به دنبال محقق کردن وعده هایش است

کد خبر: ۳۷۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 31 January 2017

فرماندار شهرستان خاشگفت: دولت در حوزه های مختلف به دنبال محقق کردن وعده هایش بوده و تلاش می کند در نقاط مختلف کشور و استان سیستان و بلوچستان توسعه و پیشرفت بیاید و مردم از خدمات شایسته ای بهره ببرند.

به گزارش ایسنا- از خاش، محمد اکبر چاکرزهی در مراسم تجلیل از ایثارگران این شهرستان در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان، یاد امام راحل، پاسداشت و تبریک ایام دهه فجر افزود: متاسفانه برخی ها برجستگی های کار و خدمات دولت را نمی بینند و همواره برای رسیدن به اهداف خود و نیز تامین خوراک دشمنان تخریب دولت را نشانه رفته اند و در رسانه ها و تریبون های مختلف به دنبال ضعیف جلوه دادن دولت هستند.

فرماندار خاش گفت: این شهرستان در مباحث گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی و غیره دارای ظرفیت و استعداد بوده که دولت تلاش می کند از پتانسیل های موجود برای خدمت به مردم جامعه استفاده کند.

چاکرزهی حضور گسترده و گاها چند باره دولتمردان به استان، اجرای پروژه های شاخصی مانند گازرسانی، راه آهن، پتروشیمی و غیره را ناشی از نگاه ویژه و بلند دولت به منطقه خاش و سیستان و بلوچستان دانست.

فرماندار گفت: این شهرستان 60 شهید و 125 جانباز و ایثارگر را تقدیم راه اسلام و کشور نموده است.

در پایان از محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش بعنوان مسئول خدمتگذار و حامی مردم و خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثار گران و از یارمحمد شهنوازی جانباز و ایثارگر ارزشمند خاش در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار