استاندار قزوین:

قزوین زیرساخت‌های صنعتی مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران دارد

استاندار قزوین گفت: استان قزوین زیرساخت‌های صنعتی و ظرفیت بسیار مطلوبی در شهرك‌هاي صنعتي برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد.
کد خبر: ۳۷۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با ایام‌الله دهه فجر استاندار قزوین به همراه مدیران عضو کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قزوین صبح امروز بازدید سه ساعته از دومین نمایشگاه دستاوردهای صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قزوین داشتند.

فریدون همتی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: استان قزوین زیرساخت‌های صنعتی و ظرفیت مطلوبی در شهرک‌های صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد که وجود نیروی کار متخصص و ماهر‌، شهرک‌های صنعتی نمونه و حضور بیش از چهار هزار واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی و ده‌ها سرمایه‌گذار خارجی بیانگر این واقعیت است.

* کارخانه‌های قزوین تعطیل نیست

وی گفت: رونق کسب و کار‌، روحیه کار‌، تلاش و پیگیری در واحدهای تولیدی‌، صنعتی و خدماتی استان قزوین کاملاً مشهود و قابل لمس بوده و به همه اعلام می‌کنیم کارخانه‌های استان قزوین تعطیل نیست.

استاندار قزوین تصریح کرد: به جهت حمایت از تولید ملی و شناخت بیشتر مردم از دستاوردهای صنعتی استان قزوین، اجرا و برگزاری تورهای صنعتی بازدید از واحدهای تولیدی‌، صنعتی و خدماتی اجرا می‌شود.

در ادامه این بازدیدها حمیدرضا خانپور مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان بیش از 100 تولیدکننده و شرکت فعال در عرصه‌های صنعتی از حوزه صنعت، مواد‌غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان، واحدهای فعال در عرصه آموزش، منسوجات، بسته‌بندی و چند شرکت دانش‌بنیان از 10 تا 13 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر است.

وی ادامه داد: مردم استان قزوین می‌توانند برای خرید کالای ایرانی و شناخت بیشتر از صنعت این استان از این نمایشگاه بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار