نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

اسلام نسخه خیرخواهانه‌ای برای بشر است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام نسخه خیرخواهانه‌ای برای بشر است گفت: در شرایط کنونی بشر نیازمند بازسازی فرهنگ دنیا است و امروزه دنیا در گرداب جنایات، بداخلاقی، کینه‌توزی و بی‌ایمانی گرفتار شده است.
کد خبر: ۳۷۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 01 February 2017
 آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت با بیان اینکه عامل بسیاری از بیماری‌هایی که‌ تولید می‌شود و به جهان سوم پخش می‌شود آمریکا است اما آنان در جهت سلامت شعار زیادی می‌دهند اظهار داشت: تنها ایمان است که‌ می‌تواند حرف اول را در سلامت و بهداشت بزند و برخی بر اثر اعتیاد و بی‌نظمی در خوراک می‌میرند و آن را به گردن میکروب‌ها می‌اندازند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گاهی از بهداشت برای سود تجاری در تبلیغات استفاده می‌شود و بسیاری تقلبی است خاطرنشان کرد: علاج این میکروب‌ها ایمان است و تا ایمان سرجایش نیاید مشکلی درست نمی‌شود.

عبادی یادآور شد: بداخلاقی‌ها و سیاست‌های کثیفی که‌ در دنیا وجود دارد عامل بسیاری از ضایعات است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در برخی گزارشات آمده یکی از بلاهای امروز ایدز است و آن را سوغات غرب می‌دانند اظهار داشت: تریاک، شیشه و ایدز سوغات و هدایای غرب برای دنیا است.

وی گفت: اگر انسان اخلاقش را بر اساس تقوای الهی، ایمان و عدالت بسازد و سیستم عدالت در دنیا حاکم باشد آفات و امراض قابل پیشگیری است.

عبادی با بیان اینکه همه ما قربانی بداخلاقی‌ها و بی‌ایمانی‌ها هستیم بیان کرد: روحانیون و علما باید جامعه را از این شرایط نجات دهند و تنها راه برون رفت از این جنایت‌ها این است که اسلام بر جامعه حاکم شود و دنیا را از شرایط کنونی نجات دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بشر نیازمند بازسازی فرهنگ دنیا است و امروزه دنیا در گرداب جنایات، بداخلاقی، کینه‌توزی و بی‌ایمانی گرفتار شده است.

عبادی با بیان اینکه اسلام نسخه خیرخواهانه‌ای برای بشر است و آنچه که در دنیا قابل قبول است اسلام و نظام اسلامی است گفت: انقلاب ما اسلامی است و این در حالی است که ما در خواب هستیم و عده‌ای به دنبال خارج کردن اسلام از صحنه هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار