رهبری امام راحل، استکبارستیزی را در وجود مردم روشن کرد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: امام خمینی(ره) با رهبری داهیانه شعله را در وجود مردم روشن کرد و فقط انقلاب کردن مهم نبود و انقلاب اسلامی باید به وسیله مردم و مسؤولان استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۳۷۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، داوود بهرامی در همایش استانی سنگر فیروزه‌ای پیرامون نقش مساجد در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی به همت کمیته مساجد استان قزوین در مسجد النبی(ص) شبستان امیرالمومنین(ع) شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به منویات رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود، از وظایف اصلی ائمه جماعت تبیین مسئله نماز برای مردم است.

وی افزود: یوم‌الله 22 بهمن و دهه مبارک فجر از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی در این قرن شمرده می‌شود و وظیفه مردم ایران است که شکر نعمت را به جا بیاورند و این شکر نعمت به دو روش زبانی و عملی می‌تواند انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین اضافه کرد: شکر نعمت این است که هم‌ زبانی و هم عملی به جا آورده شود که شکر زبانی را هر ساله انجام می‌دهیم و در مرحله بعدی باید اقدامی صورت گیرد تا انقلاب اسلامی حفظ و تداوم و استمرار داشته باشد و به نظام حضرت مهدی(عج) متصل شود.

بهرامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) توانست ایران را از زیر یوغ استکبار نجات داد چراکه شعله اسلام خاموش شده بود و ایشان دوباره این شعله را در وجود مردم روشن کرد و فقط انقلاب کردن مهم نبود و انقلاب اسلامی باید به وسیله مردم و مسؤولان استمرار داشته باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه باید همانند امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی روحیه انقلابی را در خود حفظ کنیم گفت: به وسیله دو روش می‌توان روحیه انقلابی را در خود به وجود آورد که در مرحله نخست باید ایمان و باور قلبی و توکل نسبت به خداوند داشته باشیم و در مرحله بعد به فرموده‌های قرآن که سخن پروردگار است، عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین خاطرنشان کرد: نمونه بارز داشتن روحیه انقلابی در امام خمینی‌(ره) پدیدار شد که با جان و دل به فرموده‌های قرآن عمل می‌کرد و به خداوند ایمان داشت و با وجود اینکه در ذهن کسی خطور نمی‌کرد که رژیم شاهنشاهی از بین برود، اما امام خمینی‌(ره) با باور به آیه «ان تنصرالله ینصرکم» به این مهم جامه عمل پوشاند.

* جذب جوانان در مساجد

بهرامی با اشاره به اینکه امام خمینی‌(ره) روحیه انقلابی داشت و توانست این روحیه را در مردم هم به وجود بیاورد، مطرح کرد: هدف انقلاب اسلامی این است که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود و برای این موضوع فقط روحیه انقلابی داشتن رأس هرم که امام خمینی(ره) و در حال حاضر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارند، کافی نیست و باید تمام مردم که در این هرم قرار دارند دارای روحیه انقلابی باشند.

وی اضافه کرد: باید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم و در فعالیت‌ها فقط با زبان نباید اکتفا کرد که اگر همراهی با انقلاب اسلامی فقط به وسیله زبان صورت گیرد با یک اشاره و تهدید دشمن و استکبار ترس به وجود مردم و مسؤولان وارد می‌شود و در مذاکرات عقب‌نشینی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) قزوین با بیان اینکه در هر دین و مذهبی جایگاهی برای تجمعات و ستایش پروردگار وجود دارد تصریح کرد: در دین مبین اسلام مساجد محل تجمعات مردم و برپایی نماز و مراسم مذهبی در نظر گرفته شده است.

بهرامی یادآور شد: از فرماندهان پایگاه‌ها و روحانیون درخواست می‌شود تا امکاناتی فراهم کنند و تدابیری بیاندیشند که جوانان جذب مسجد شوند چراکه برنامه اصلی دشمن این است که جوانان را از مساجد دور کنند.

وی تصریح کرد: اگر سه رکن هیأت امنا، ائمه جماعات و پایگاه‌ها همگام و هماهنگ باشند تا بتوان جوانان را جذب مساجد کرد و باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم چرا‌که ادامه دادن راه شهدا، حافظ انقلاب اسلامی بودن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار