نهمین جشنواره سرباز در خراسان جنوبی برگزار شد

نهمین جشنواره سرباز رده های سپاه در خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 08 February 2017
 جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در نهمین جشنواره سرباز رده های سپاه استان اظهار داشت: به فرمایش امام علی (ع) در حکومت اسلامی نیروهای مسلح دژهای مستحکم نظام اسلامی هستند.
سرهنگ صفرعلی اسماعیلی با بیان اینکه مردم باید در سایه نیروهای مسلح احساس آرامش و امنیت کنند، بیان کرد: نیروهای مسلح جندالله، سربازان الهی گفته می شود که با سرباز طاغوت فرق می کنند.
وی، یکی از مهمترین ویژگی های سرباز الهی را دینداری دانست و گفت: بصیرت، ایثار، فداکاری، تعهد، ایمان، روحیه استکبار ستیزی و دشمن شناسی، مبارزه با دشمن، روحیه خستگی ناپذیر، اخلاق اسلامی از ویژگی های دیگر سرباز الهی است.
اسماعیلی با بیان اینکه خدمت سربازان به نظام اسلامی، امام و شهدا و کشور است، عنوان داشت: سربازان نایبان امام زمان (عج) بوده و باید این پرچم را به دست  صاحب اصلی آن تحویل دهند.
وی با اشاره به اینکه همواره در طول تاریخ با انقلاب های متعددی روبه رو بوده ایم، بیان داشت: برخی از این انقلاب ها کوچک بوده و دامنه تاثیرگذاری چندانی نداشتند چراکه از رهبری توانمند و فرهنگی قوی برخوردار نبوده اند.
جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در مقابل انقلاب هایی هستند که‌ تمدن بوده و تفاوت عمیقی با انقلابات کوچک دارند، افزود: این انقلاب ها به عنوان انقلابات تاریخی، بزرگ و سرنوشت‌ساز بوده که از آن ها به عنوان انقلاب تمدن ساز نامبرده می شود.
اسماعیلی از انقلاب اسلامی به عنوان یکی از انقلاب های تمدن ساز تاریخ نام برد و گفت: این انقلاب تغییرات عمیقی در کشور ایجاد کرد که‌ یکی از آنان نیروهای مسلح است.
وی با اشاره به تفاوت نیروهای نظامی بعد و قبل از انقلاب، بیان کرد:‌ در قبل از نقلاب زور سرنیزه و سلاح نظامی ها علیه ملت و سلب آزادی های ملت بود.
جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در زمان قبل از انقلاب نیروهای مسلح در خدمت طاغوت بوده و برای پیاده کردن اهداف پلید طاغوت اقدام می کردند اما امروز تفاوت عمیقی در نیروهای مسلح ایجاد شده است.
اسماعیلی با بیان اینکه امروز با راهنمایی ملت، رزمندگان و رهبری جایگاه کشور جایگاه ۴۰ سال قبل نیست و انقلاب اسلامی انقلابی از مرزها فراتر رفته است، عنوان داشت: امروز بسیاری از کشورها توجه و نگاهشان به جمهوری اسلامی ایران بوده و بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب ایران در معادلات منطقه سهم دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار