پاس کاری لایحه بودجه تبریز /شواریی که سر کار است

به گزارش تابناک تبریز، روز چهارشنبه جواد ششگلانی نائب رییس شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تحویل گرفتن لایحه بودجه از سوی شهرداری، اظهار داشت: شهرداری پس از تحویل بودجه در پایان جلسه آن را مجدد تحویل گرفت؛ این تحویل دادن بودجه گویا یک اقدام سمبولیک بوده است و اعضای شورا فکر کردند بودجه تحویل داده‌شده است.
کد خبر: ۳۷۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 09 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، روز چهارشنبه جواد ششگلانی نائب رییس شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تحویل گرفتن لایحه بودجه از سوی شهرداری، اظهار داشت: شهرداری پس از تحویل بودجه در پایان جلسه آن را مجدد تحویل گرفت؛  این تحویل دادن بودجه گویا یک اقدام سمبولیک بوده است و اعضای شورا فکر  کردند بودجه تحویل داده‌شده است.

وی با بیان اینکه عقلم به‌جایی نمی‌رسد معنی این کار چیست؟، افزود: انسان تا یک حد آستانه تحمل دارد، ما از این کار گله‌مند هستیم  ولی اهل جنجال نیستیم، نمی‌توانیم فراموش بکنیم که با این اقدام رسماً شورا را سرکار گذاشتند.
در ظاهر آنچه دیده میشود این است که اگر تا همین دیروز، خود جناب ششگلانی از حامیان پر و پا قرص نجفی بود اما امروز دیگر صدای امثال  او نیز در آمده است.
اما آنچه به ذهن منتقدان نزدیکتر است اینکه  شاید این موضع گرفتن ها فقط برای کارکرد تبلیغاتی رسانه ای می گردند.چرا که خیلی ها معتقدند وفاداری صمیمانه رییس هیات فوتبال استان  به دبیری نقش مهمی در بسترسازی برای شهرداری نجفی ایفا نموده است  و این نکته زمانی جالب ترمی شود که بدانیم  این پیوند سیاسی کماکان مستدام است.
باری، اگر نیروهای ارزشی شورای شهر به موقع چشمان خود را بر روی حقایق شورا و شهرداری باز کرده بودند امروز برای اقناع افکار عمومی، شاید کمتر نیازمند خودزنی و دگرزنی بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار