کشف شد:

کشف ۴۰۰۰۰۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق در کرمانشاه

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 12 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: عوامل پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و رصد مجرمان سابقه دار موفق شدند یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کنند.
وی افزود: این محموله که حاوی مواد آتش زا بود، از کشورهای همسایه خریداری شده و قرار بود پس از عبور از معابر غیر مجاز مرزی و انتقال با خودروهای پوششی، در سطح استان کرمانشاه به فروش برسد، لذا موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در همین راستا اکیپی از مأموران این پلیس پس از کسب مجوز قضائی به محور ورودی غربی شهر کرمانشاه اعزام شدند و ضمن رعایت حقوق مردم با اقدامات ویژه پلیسی یک دستگاه پژو پارس حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: خودرو جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازرسی از آن ۴۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر استاندارد کشف و به مراجع ذی ربط تحویل داده شد، همچنین بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ۳۰ سال سن دارد و پیش از این نیز چندین بار به جرم حمل کالای قاچاق توسط پلیس دستگیر شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار