شناسایی گره‌های ترافیک کرج

کد خبر: ۳۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 22 May 2015
سخنگوی شورای شهر کرج گفت: گره‌های ترافیک در کرج شناسایی و رفع شود.
داود وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و به تبع آن افزایش تعداد خودروها با معضل ترافیک در بسیاری از ساعات روز مواجه شده است.
وی ادامه داد: در این راستا یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای حل معضل ترافیک در این کلانشهر انجام داد شناسایی گره‌های ترافیکی و تلاش برای رفع این معضل است.
وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی که می‌تواند در کاهش این معضل تأثیرگذار باشد عاملی مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول افزود: پل حصارک یکی از پروژه‌های بزرگ و به لحاظ کاهش بار ترافیکی با اهمیت کلانشهر کرج است که عملیات ساخت آن به خوبی پیش می‌رود.
وحیدی خاطرنشان کرد: پل قدیمی حصارک حدود 50 سال پیش بر روی آزاد‌راه کرج ـ قزوین و بین میدان دانشگاه خوارزمی و کمالشهر کرج احداث شد که با توجه به افزایش جمعیت و گسترش شهرنشینی در سال‌های اخیر به یکی از گلوگاه‌های ترافیکی استان البرز تبدیل شده است.
وی تأکید کرد: این پل توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته شده اما اکنون به علت مشکلات مالی دولت، شهرداری کرج تکمیل و توسعه آن را متقبل شده است.
وحیدی گفت: ترافیک در این محور همواره موجب نارضایتی مردم و آلودگی هوا شده بود که شهرداری در فروردین‌ماه سال گذشته اجرای این پل را بر عهده گرفت.
به گفته وی اعتبار اولیه و پیش‌بینی شده برای این پل از سوی مدیریت شهری کرج 600 میلیارد ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار