مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه خبر داد:

نخستین جایگاه سی ان جی در غرب کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت:۱۴۷ مین جایگاه عرضه سوخت در استان کرمانشاه جاده بیستون - سنقر با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 14 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه سید رمضان هاشمی یافزود: واحد سی ان جی مجتمع خدماتی رفاهی بیستون نخستین جایگاه سی ان جی در غرب کشور است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و راه اندازی شده است.
سیدرمضان هاشمی با بیان اینکه این جایگاه روزانه ۱۵ هزار لیتر صرفه جویی در بنزین را به همراه خواهد داشت، افزود: با احتساب این جایگاه، تعداد جایگاه های سی ان جی استان به ۷۴ باب رسید.
وی افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث این مجتمع ۴ میلیارد تومان بوده است که ۱,۵ میلیارد آن در واحد سی ان جی، یک میلیارد در بخش فرآورده های نفتی مایع، یک میلیارد در بخش معاینه فنی خودروها و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش مجتمع خدمات رفاهی هزینه شده است.
این مجتمع خدماتی رفاهی، با حضور سلیمانی نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد
بر اساس این گزارش، مصرف سی ان جی در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۴۲میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۵۱ کیلوگرم بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۷۰۶ کیلوگرم افزایش داشته که ۱۳ میلیون و  ۱۶۵ هزار و ۱۸۸ لیتر معادل آن صرفه جویی در مصرف بنزین صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار