31 هزار عدد انواع موادمحترقه در کرمانشاه کشف شد

رئيس پليس آگاهي استان از كشف 31 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق، دستگيري يك نفر متهم و توقيف يك دستگاه خودرو در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 26 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" در تشريح اين خبر گفت: عوامل پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک محموله موادمحترقه قاچاق را که از کشورهای همسایه خریداری و با عبور از معابر غیرمجاز مرزی به استان کرمانشاه منتقل شده بود، شناسایی کنند.

وی افزود: با افزایش دامنه تحقیقات زمان و محور تردد خودروی حامل کالای قاچاق مشخص شد و با هماهنگی مقام قضائی اكيپي از مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز  به محور ورودي غربي شهر کرمانشاه اعزام شدند و با اقدامی ضربتی یک دستگاه پراید را در این زمینه متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی بازرسی از خودرو 31 هزار عدد انواع موادمحترقه خطرناک و غیراستاندارد کشف و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ امیری گفت: پليس آگاهی با توجه به نزديك شدن به مراسم چهارشنبه پايانی سال و حوادث دلخراش ناشی از آن، برخورد قاطع و قانونی با عرضه کنندگان مواد محترقه را در اولویت های کاری خود قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار