انتظار دختر ووشوکار مدال‌آور قم از مسئولان

دختر ووشوکار قمی و مدال‌آور مسابقه‌های تالوی نوجوانان کشور از مسئولان خواست وضعیت سخت‌افزاری رشته ووشو در قم را به ویژه در بخش بانوان بهبود بخشند.
کد خبر: ۳۸۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 01 March 2017
به گزارش تابناک قم، «فاطمه سیرجانی» که تنها مدال‌آور تیم ووشوی بانوان قم در مسابقه‌های ووشوی نونهالان، نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در قم بود در گفت‌وگو با همشهری تأکید کرد ووشوی قم برای پیشرفت نیاز به حمایت بیشتری دارد.

وی اظهار کرد: خوشحالم که توانستم در مسابقه‌های انتخابی تیم ملی صاحب مدال شوم و بخش مهمی از این موفقیت را مدیون مربیان خود هستم. برای این مدال تلاش زیادی کردم اما کسب این مدال آخرین موفقیت من نخواهد بود و تمرین‌هایم را برای حضور در تیم ملی در آینده ادامه می‌دهم. گاهی برخی از ورزشکاران با یک مدال اشباع می‌شوند اما برای من این تازه ابتدای راه است و اهداف بزرگی دارم.

وی افزود: رقابت در تالوی قهرمانی کشور با توجه به این که تالو در برخی از استان‌ها رشد زیادی پیدا کرده و امکانات خوبی دارد بسیار سخت است و نمونه آن اصفهان است که به تنهایی در این مسابقه‌ها 12 مدال کسب کرد. این نشان می‌دهد هر‌اندازه در یک رشته سرمایه گذاری شود نتیجه بهتری کسب می‌شود.

مدال‌آور ووشوی استان قم در مسابقه‌های انتخابی تیم ملی گفت: وضعیت تجهیزات و امکانات در ووشوی قم نیاز به بهبود دارد و در بخش تالو، دختران تالوکار قم برای تمرین نیازمند شرایط تمرینی و تجهیزاتی بهتری هستند به طوری که اگر این شرایط تأمین شود در دوره آینده مسابقه‌های قهرمانی کشور مدال‌های بیشتری کسب می‌شود. رقابت در تالو با توجه به امکانان 5 استان، با آن‌ها بسیار سخت است و تقاضای ما از مسئولان حداقل امکانات لازم برای تمرین است و این نمی‌تواند زیاده‌خواهی باشد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار