مدل زندگی ائمه اطهار(ع) بهترین نوع سبک زندگی برای جامعه بشری است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: مدل زندگی ائمه اطهار(ع) بهترین نوع سبک زندگی برای جامعه بشری است که با آشنایی و درک مناسب از این سبک می توانیم زندگی با آرامشی داشته باشیم.
کد خبر: ۳۸۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 04 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 «قدرت الله قاسمی» در محفل انس با قرآن دانش آموزی که در دبیرستان شاهد عفاف این مدیریت برگزار شد؛ اظهار کرد: حیاء عامل رسیدن به عزت است و عزت موجب جاری شدن آرامش روحی و روانی در جامعه می شود .

با بیان اینکه اگر حیاء داشته باشیم پا در حریم گناه و اقلیم شیاطین نمیگذاریم، افزود: باید توجه داشته باشیم که صدای گناه ما را از شنیدن صوت دلنواز قرآن محروم می کند.

وی با اشاره به اینکه حیاء هدیه بزرگ دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع) برای یک زندگی توام با آرامش است، اظهارداشت: ائمه معصومین با بندگی به بالندگی رسیده و جامعه امروزی ما برای بالندگی نیازمند بندگی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا قرآن و آموزه های دین مبین اسلام را در جامعه نهادینه و جاری کنیم، خاطرنشان کرد: مدل زندگی ائمه اطهار(ع) بهترین نوع سبک زندگی برای جامعه بشری است که با آشنایی و درک مناسب از این سبک می توانیم زندگی با آرامشی داشته باشیم.

«محمد مجرد قره باغ» مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه نیز با بیان اینکه دین اسلام و قرآن کریم روشنایی بخش زندگی بشری است، اظهارداشت: درک مناسب از تعالیم نجات بخش اسلام و آموزه های قرآن باعث می شود در مسیر الهی سیر کنیم و به بیراهه نرویم.

وی با اشاره به برنامه های دینی و قرآنی مختلف آموزش و پرورش اظهار کرد: فعالیت های تربیتی و پرورشی جزو برنامه های اولویت دار و مورد تاکید در آموزش و پرورش است که در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه اقدامات مختلفی در این زمینه برنامه ریزی و در حال اجراست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه، به برگزاری محافل انس با قرآن دانش آموزی در طول سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی برای جامعه دانش آموزی از برنامه هایی است که در راستای آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوان با قرآن و افرادی قرآنی به عنوان الگو و اسوه دینی و معرفتی صورت می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار