گیلان قهرمان مسابقات هاپکیدوی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی شد

کد خبر: ۳۹۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 07 March 2017
تابناک / شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، دوشنبه شب با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.

 در این دوره از رقابت ها ، حدود 150 ورزشکار این رشته ورزشی در قالب 14 تیم از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در 2 بخش مبارزه و دفاع شخصی، در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.
 
در پایان این رقابت ها ، تیم هاپکیدوی بانوان آکادمی مرکزی گیلان با کسب 11 مدال طلا ، 9 مدال نقره و 2 مدال برنز و مجموع 320 عنوان قهرمانی کشور و اتنخابی تیم ملی را به خود اختصاص داد.
 
همچنین تیم هاپکیدوی بانوان شهید قاسمی قزوین با کسب 11 مدال طلا، 2 مدال نقره و سه مدال برنز و مجموع 250 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم هاپکیدوی بانوان تربت جام با کسب یک مدال طلا، 6 مدال نقره و هشت مدال برنز و مجموع 120 امتیاز در رتبه سوم کشور ایستاد.
 
شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، به مدت 2 روز و در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در رشت برگزار شد.
هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره‌ای و از انواع دفاع شخصی است که کمتر بر حمله تکیه دارد ، این رشته ، آمیخته ای از سبک‌های رزمی محسوب می‌شود که چوئی یونگ سول از کره جنوبی بنیانگذار آن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار