مدیر کل صدا و سیمای اردبیل:

آرمانهای انقلاب اسلامی با پایبندی به ارزشها محقق می شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تحقق کامل آرمانهای انقلاب اسلامی تنها با پایندی مستمر به ارزشها میسر می شود.
کد خبر: ۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴ 09 February 2015

به گزارش تابناک اردبیل, عبدالله مددی که در جشن بزرگ انقلاب در اردبیل سخن می گفت افزود: اگر افتخارات انقلاب اسلامی هر سال متجلی تر از سالهای قبل می شود به این دلیل است که این انقلاب ریشه در متعالی ترین ارزش ها دارد و پیشرفت های نظامی اسلامی در عرصه های مختلف در صورت ممارست و پایمردی بر سر اصول و ارزشها ادامه خواهد داشت.

وی صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی را وظیفه هنرمندان و فعالان رسانه ای متعهد عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب که از موفقیت در رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی ایران ناامید شده اند با سرمایه گذاری برای راه اندازی 164 شبکه فارسی زبان ماهواره ای به صورت شبانه روزی برای تغییر ذائقه فکری ایرانیان و به ویژه جوانان تلاش می کنند.

مددی تصریح کرد: دشمن تلاش می کند با توسل به جنگ نرم و جنگ رسانه ای واقعیت ها را برای مردم ایران وارونه جلوه دهد اما به امید خدا با تلاش افسران جنگ نرم که همان هنرمندان ، دانشجویان ، دانشگاهیان و فعالان رسانه ای هستند در این جبهه نیز شکست خواهد خورد.

جشن بزرگ انقلاب با مشارکت بسیج رسانه ، بسیج هنرمندان و بسیج صدا و سیمای مرکز اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.

در این مراسم برنامه های متنوعی از جمله سرودهای انقلابی، مسابقه و نمایش طنز به اجرا درآمد. تجلیل از هنرمندان و فعالان برتر رسانه ای از دیگر بخش های این مراسم بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار