شاهکار جدید هواپیمایی تابان

توضيحات هواپيمايى تابان در خصوص پرواز ٦٣٢٦ تهران-مشهد:

در حالیکه صد ها مسافر پرواز 6326 تهران مشهد امروز برای ساعت 16 بلیط تهیه کرده اند شرکت تابان در توجیهی عجیب اعلام کرده این پرواز ساعت 18:15 بوده و آژانس ها و چارترکننده ها به دروغ ساعت 16 بلیط فروخته اند !
کد خبر: ۳۹۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 23 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خراسان، عجیب تر اینکه مشخص شده اصلا پرواز برای شرکت تابان نبوده و شرکتی به نام تفتان که اجازه فروش بلیط ندارد با اسم تابان بلیط های پروازش را به فروش می رساند.
صد ها مسافر هم اکنون در ترمینال 4 مهرآباد سرگردان شده اند و نه تنها کسی پاسخگو نیست بلکه می گویند ساعت 18:15 هم لااقل دو ساعت تاخیر دارد.
به نقل از کن نیوز،يك مقام مسئول هواپيمايى تابان گفت:پرواز٦٣٢٦ تابان در برنامه قبل از نوروز ساعت١٦ بوده است و به دليل تغييرات به چارتركننده اعلام شده كه ساعت فروش بليت را به ١٨:٣٠ تغيير دهد.
همچنين به چارتر كننده ها اعلام شده كه اين پرواز با دو ساعت تأخير در ٢٠:٣٠ انجام خواهد شد كه آنها موظف بوده اند به مسافران اعلام نمايند.
پرواز مذكور را يك فروند هواپيماى MD شركت تفتان كه در اجاره هواپيمايى تابان است انجام خواهد داد و اين كار قانونى و كاملاً بر اساس مقرارات سازمان هواپيمايى كشورى خواهد بود.
پرواز٦٣٢٦ ان شالله حدود ساعت ٢١ تهران را به مقصد مشهد مقدس ترك خواهد كرد و از تأخير پيش آمده عذرخواهى مى كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار