در یازدهمین روز سال جدید صورت گرفت
برقراری بیش از 450 تماس با سامانه 137 شهرداری قم
در یازدهمین روز سال جدید بیش از 450 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شد.
به گزارش تابناک قم، سامانه ارتباطات مردمی 137 شهرداری قم در ایام نوروز به صورت ویژه برای اطلاعرسانی به زائرین و مسافرین فعالیت میکند و به همین خاطر نیروهای این سامانه به صورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به مخاطبان هستند.
براساس این گزارش در یازدهمین روز سال جدید 453 تماس با سامانه 137 برقرار شده که 223 مورد از آنها در خصوص مسائل اطلاعرسانی و راهنمای زائر بوده است.
همچنین تماسهای فنی برقرار شده با سامانه 15 مورد، تماسهای ترافیکی 40 مورد و تماسهای شهرسازی 11 مورد بوده است.
بیشترین موضوع مد نظر مردم در تماس با سامانه 137 بحث قمگردی با 51 تماس، راهنمای زائر با 43 تماس و اسکان فرهنگیان با 14 تماس بوده است.
این در حالی است که در دهمین روز سال جدید بیش از 730 تماس با سامانه 137 برقرار شده که 488 تماس آن مرتبط با مسائل اطلاعرسانی بوده است.
در این روز نیز بیشترین موضوع مد نظر مردم در تماس با سامانه 137 بحث قمگردی با 87 تماس، راهنمای زائر با 77 تماس و اسکان فرهنگیان با 65 تماس بوده است.