نامزدهای جبهه مردمی، میثاق‌نامه را امضا کرده‌اند

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: همه ۱۰ نامزد جبهه مردمی، میثاق‌نامه را امضا کرده‌اند و از گزینه واحد پشتیبانی می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 06 April 2017

به گزارش تابناک : حجت السلام محمدحسن رحیمیان، صبح امروز طی سخنانی در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در هم اکنون در شهر آفتاب در حال برگزاری است، ادامه داد: ما وقتی دست به انتخاب می زنیم، برای خدا عمل خواهیم کرد و هدف و مصلحتی جز هدف و مصلحت نظام، انقلاب اسلامی و ملت اسلام را در نظر نمی‌گیریم.

وی افزود: گواهی می‌دهیم وقتی دست به انتخاب می زنیم، برای خدا باشد و هدف و مصلحتی جز هدف و مصلحت نظام، انقلاب اسلامی و ملت اسلام را در نظر نگیریم.

وی ادامه داد: ما گواهی می دهیم آنانی که برای این مسئولیت بسیار خطیر نامزد شده اند هدفی جز خدمت اسلام و هدفی جز مصلحت ملت اسلام را در نظر ندارند و نشانه آن هم این است که به طور حقیقی میثاق نامه را امضا و خالصانه پذیرفته اند که فرآیند جبهه را پذیرا باشند.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تا رسیدن به گزینه نهایی اعضای این جبهه پشتیبان ما خواهند ماند و این راه را با استقامت و پایداری ادامه می‌دهند تا آن‌چه مرضی خداوند است تحقق یابد.

حجت السلام رحیمیان همچنین درباره عدم حضور قالیباف در جلسه مجمع گفت: آقای قالیباف هم ضمن اعلام حمایت و تعهد نسبت به روند برنامه جبهه در صورت حضور در انتخابات اعلام کرده اند چون بنده را همه سروران می شناسند نیازی به حضور ندیدند.

وی در پایان تأکید کرد: یقینا در این مقطع حساس تاریخ، نماینده اقشار و نماینده شوراها تلاش خواهند کرد همه دغدغه مندان این مساله نظام و سرنوشت این جامعه و رفع گرفتاری ها و مشکلات این مردم را مد نظر قرار دهند و هر آن که دغدغه اسلام دارد زیر این چتر قرار دهند تا هیچ انسانی دغدغه مند و علاقمند نظام از پوشش این حرکت بزرگ خارج نماند.



منبع : نسیم آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار