غلامحسین پیروانی :

پیشکسوتان فوتبال را فراموش نکنیم

مربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: مسوولان اجرایی و ورزشی نباید تکریم پیشکسوتان فوتبال را مورد غفلت و بی توجهی قرار دهند.
کد خبر: ۴۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 28 May 2015

به گزارش تابناک یزد،غلامحسین پیروانی گفت: پیشکسوتان فوتبال بهترین لحظات زندگی خود را برای توسعه و موفقیت فوتبال این مرز بوم گذاشته اند .

وی اضافه کرد: علیرغم فعالیت های که این افراد طی سال های متمادی در این میدان داشته اند متاسفانه هیچ بهای مادی و معنوی مناسبی نسبت به آنها اعمال نشده است .

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد : ارزش نهادن به مقام و منزلت پیشکسوتان فوتبال کمترین توقعی است که آنها از مسوولان اجرایی و ورزشی دارند .

پیروانی خاطرنشان کرد : پیشکسوتان را سند های همیشه ماندگار فوتبال این کشور ذکر کرد که تجربیات گرانقدر آنها برای توسعه این رشته بسیار ضروری است.

وی برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر پیشکسوتان کشور را در استان یزد گامی مهم برای دوستی ، همبستگی و همدلی بیشتر بین آنها ذکر کرد .

پیشکسوت فوتبال کشور گفت: تداوم این مسابقات در مناطق مختلف کشور کاری مهم و ضروری است که امیدواریم فدراسیون فوتبال در انجام ان موفق باشد .

پیروانی ادامه داد: استان یزد در میزبانی مسابقات لیگ امسال سنگ تمام گذاشته و قطعا انجام آن دارای ثمرات خوبی برای فوتبال این خطه و پیشکسوتان آن خواهد داشت .

غلامحسین پیروانی در کارنامه خود سرمربیگری تیم های ملی امید و همچنین ابومسلم خراسان و فجر شهید سپاسی شیراز را دارد .

مسابقات لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان کشور با حضور چهار تیم یزد ، فارس ، قزوین و بوشهر به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد پیگیری می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار