فرماندار اشنویه : ترمیم بخشی از جاده اشنویه با هشت تن آسفالت انجام شد

فرماندار اشنویه با تاکید بر تسریع مرمت جاده های مواصلاتی اشنویه و با بیان اینکه ترمیم بخشی از جاده این شهرستان با هشت تن آسفالت انجام شده است، گفت: مرحله بعدی بازسازی، ترمیم و بهسازی جاده اشنویه- ارومیه نیز از اواخر فروردین امسال آغاز می شود
کد خبر: ۴۰۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 09 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:فرماندار اشنویه با تاکید بر تسریع مرمت جاده های مواصلاتی اشنویه و با بیان اینکه ترمیم بخشی از جاده این شهرستان با هشت تن آسفالت انجام شده است، گفت: مرحله بعدی بازسازی، ترمیم و بهسازی جاده اشنویه- ارومیه نیز از اواخر فروردین امسال آغاز می شود

اسعد خضری اظهار کرد: تجهیز کارگاه برای انجام طرح ترمیم و بازسازی جاده اشنویه- ارومیه از 25 فروردین و عملیات اجرایی آن از اول اردیبهشت آغاز می شود
وی اظهار کرد: این جاده از شهرک صنعتی اشنویه تا بالای گردنه 'گردکاشان' به طول 5.5 کیلومتر آسفالت می شود.
مسئول راهداری و حمل ونقل جاده ای اشنویه نیز روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: ترمیم و بازسازی بخش هایی از جاده اشنویه- ارومیه که نیاز به ترمیم داشت انجام شد و برای بهسازی و ترمیم ادامه جاده، تقاضای آسفالت مورد نیاز داده شده است .
محسن خادمی اظهار کرد: در بررسی های به عمل آمده این جاده بیش از سه دهه قدمت دارد و با وجود رشد چشمگیر ترافیک و اصلی بودن این محور مواصلاتی، قسمت هایی از جاده تخریب شده و نیازمند بهسازی است.
وی افزود: برای بازسازی و بهسازی 27 کیلومتر حوزه استحفاظی اشنویه با پی گیری نماینده و فرماندار اشنویه 10 کیلومتر لکه گیری و همزمان روکش شده است و بقیه ترمیم و بازسازی امسال انجام می شود.
خادمی همچنین اظهار کرد: جاده های حوزه اشنویه در رتبه فرعی درجه یک قرار داشت که این جاده ابتدا به راه اصلی تغییر یافت و سپس در دستور کار بازسازی قرار گرفت .
وی ادامه داد: جاده اشنویه از راه فرعی درجه یک با عرض 5.8 به جاده آسفالته درجه یک با عرض 11.4 متر تبدیل شده و توسط پیمانکار درحال اجرا است.
جاده اشنویه- ارومیه ۷۳ کیلومتر هست که ۲۷ کیلومتر آن حوزه استحفاظی اشنویه است.
جاده 27 کیلومتری اشنویه- ارومیه از جاده های مهم و پرتردد استان است و مسیر ارتباطی برخی از شهرستان های استان با ارومیه و روستاها می باشد.
در سال گذشته حدود 50 میلیارد ریال اسناد خزانه با همکاری نماینده شهرستان و اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکار جاده تحویل داده شده‌ است. ساخت جاده فوق از آرزوهای 50 ساله مردم اشنویه بوده که در دولت تدبیر و امید آغاز شده و در حال انجام است.
شهرستان اشنویه با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار