فرصت های شغلی ایجاد شده برای مددجویان فارس

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان فارس گفت: از ابتدای برنامه پنج ساله پنجم کمیته امداد تا سال گذشته ۵۷ هزار و ۳۴۷ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش امداد در استان فارس ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 30 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سهراب روستایی در مورد پیش رفتن بر مبنای برنامه پنج ساله پنجم کمیته امداد استان فارس در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان استان اظهار داشت: این نهاد از سال 1390 تا سال 1394 ملزم به ایجاد اشتغال سالانه 6 هزار و 480 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد بوده است.

وی با بیان اینکه در سال 1390 کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس برای 24 هزار و 534 نفر شغل ایجاد کرده است افزود: در سال 1390 این نهاد 18 هزار و 54 نفر از برنامه جلوتر بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال 1391 برای 14 هزار و 33 نفر از مددجویان تحت پوشش فرصت شغلی ایجاد کرده است خاطرنشان کرد: در این سال نیز کمیته امداد به تعداد 7 هزار و 553 نفر از برنامه مشخص شده در سال 91 جلوتر بوده است.

روستایی با بیان اینکه کمیته امداد استان فارس در سال 1392 نیز ملزم به ایجاد 6 هزار و 480 فرصت شغلی برای مددجویان بوده است تصریح کرد: در این سال نیز کمیته امداد با ایجاد 10 هزار و 591 فرصت شغلی در سطح استان فارس به تعداد 4 هزار و 111 نفر از برنامه جلوتر بوده است.

وی از ایجاد 8 هزار و 189 فرصت شغلی در سال گذشته برای مددجویان استان خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته نیز کمیته امداد استان فارس به میزان یک هزار و 709 مورد از برنامه مشخص شده در برنامه پنج ساله پنجم جلوتر بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس مجموع مشاغل ایجاد شده از ابتدای برنامه پنج ساله پنجم امداد تا سال گذشته را 57 هزار و 347 فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: از ابتدای این برنامه تا سال گذشته کمیته امداد نه‌تنها موفق به تحقق صد در صدی برنامه بوده بلکه برای 31 هزار و 427 نفر نیز بیش از برنامه تنظیم شده فرصت شغلی ایجاد کرده است.

روستایی ابراز امیدواری کرد: کمیته امداد استان فارس امسال نیز بیش از تعداد تعیین شده در برنامه پنج‌ساله پنجم برای مددجویان فرصت شغلی ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار