شهردار منطقه 2 کرج

تسطیح 10 هزار متر مربع زمین‌های بایر در کرج

شهرام وارسته در تشریح عملکرد فروردین ماه سال‌جاری حوزه خدمات شهری این منطقه از جمع‌آوری بیش از دو هزار و 790 تن زباله از سطح معابر شهر و تسطیح 10 هزار متر مربع از زمین‌های بایر خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 27 April 2017
به گزارش البرز تابناک؛ شهرام وارسته در تشریح عملکرد فروردین ماه سال‌جاری حوزه خدمات شهری این منطقه از جمع‌آوری بیش از دو هزار و 790 تن زباله از سطح معابر شهر و تسطیح 10 هزار متر مربع از زمین‌های بایر خبر داد.

وی افزود: حوزه خدمات شهری طی سال‌جاری  دو هزار و 790 تن زباله و 120 تن نخاله ساختمانی را از سطح معابر این منطقه جمع‌آوری کرده است.

وارسته اظهار داشت: همچنین در مدت زمان مذکور با تلاش نیروهای خدماتی این حوزه بیش از 69 هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی منطقه با عملیات رفت و روب تنظیف شد.

وی در ادامه به جایگاه مهم حوزه خدمات شهری به عنوان یکی از هسته‌های مرکزی مدیریت شهری اشاره و بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که حوزه خدمات شهری با عملکرد مطلوب خود روح و روان تازه‌ای به کالبد شهر می‌بخشد و نقش تعیین‌کننده‌ای در سازمان‌دهی و ارائه خدمات بر اساس نیازهای شهروندان دارد.

این مسئول به دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری اشاره کرد و یادآور شد: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان در مدت زمان مذکور لایروبی انهار در 500  مترطول، امحاء 45 مورد از پوستر تبلیغاتی از دیواره‌های سطح شهر، رفع 20 مورد آب‌گرفتگی و نظافت 60 مورد از مبلمان شهری نیز اجرایی شده است.

شهردار منطقه 2 شهرداری کرج در پایان با اعلام رضایت از عملکرد حوزه خدمات شهری منطقه خاطرنشان کرد: این حوزه در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری، جلب مشارکت عمومی شهروندان تاکنون گام‌های موثری را برداشته است و تا پایان سال نیز برنامه‌های مدونی را در این زمینه اجرایی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار