کشف 90 درصدی جرایم در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۴۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 29 April 2017

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف 90 درصدی جرایم رخ داده، گفت: با اقدامات انجام شده، جرایم سازمان یافته در استان نداریم.

به گزارش ایسنا سردار" حسین رحیمی" در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در زاهدان ضمن تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان هنگ مرزی "میرجاوه"، گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از اصلی ترین یگان های برقرار کننده نظم و امنیت در این استان پهناور در حال خدمت رسانی می باشد .

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: استان سیستان و بلوچستان علی رقم آنکه دارای بیشترین محورهای مواصلاتی در سطح کشور می باشد، کمترین بهره را از بزرگ راهها دارا می باشد و با وجود این محدودیت ها طی سه سال گذشته در حوزه پلیس راه از رتبه های پایین کشور به رتبه های بالای کشور ارتقاء یافته ایم .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با چشم انداز مشخصی که برای خود در مجموعه نیروی انتظامی در راستای افزایش خدمت رسانه ترسیم کرده ایم، تلاش شده که در جهت همدلی و حفظ وحدت، با هدف هم افزایی مشترک حرکت کنیم .

رحیمی توجه به مدیریت جهادی و اقدامات آفندی را از مهمترین رویکردهای نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان خواند و اظهار داشت: انسان محوری دردرون مجموعه و جامعه محوری و مردم مداری از راهبرد های برون سازمانی تعریف شده می باشد که بر اساس آن ماموریت ها، برنامه ریزی و اجرا می شود .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: اشراف اطلاعاتی در همه حوزه های ماموریتی، برخورد قاطع و بی امان با تمام جرایم و به ویژه جرایم ضد امنیتی و خشن، تقدم اقدامات افندی بر پدافندی، اجرای ماموریت ها مقتدرانه توام با مهربانی از محور هایی است که در دستور کار ما همواره، قرار دارند .

این مقام ارشد انتظامی اجرای طرح آرامش در 81 نقطه از محور های مواصلاتی را از دیگر برنامه های اجراء شده توسط پلیس خواند و بیان داشت: درایام نوروز حدود 42 درصد کاهش حوادث رانندگی محقق شد .

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حرکت شتابان و جهادی در جهت کشف جرم باعث شد سازمان جرم وجرایم سازمان یافته پاشیده شود و امروز با اقتدار اعلام می کنیم که جرایم سازمان یافته در استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد .

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صحیح واجرای طرح های متعدد انتظامی نا امنی از جامعه برکنده شده ودر دل قاچاقچیان و مخلان امنیت جامعه افتاده تصریح کرد: ما توانسته ایم در سال گذشته 90 درصد جرایم رخ داده در استان را کشف کنیم .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود ضمن با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر، اولویت اصلی پلیس می باشد خاطر نشان کرد: در سال گذشته توانسته ایم با انهدام باند های متعدد مسلح و بین المللی بالغ بر 122 تن انواع مواد مخدر را کشف کنیم .


انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار