آغاز فعالیت کمپین "آری به تولید ملی" در استان فارس

کمپین "آری به تولید ملی" با انتشار بیانیه ای آغاز فعالیت خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 01 June 2015
متن بیانیه آغاز به فعالیت کمپین آری به تولید ملی در استان فارس:سرزمین پهناور ایران با دارا بودن منابع انسانی و طبیعی فراوان و همچنین برخورداری از ظرفیت های ارزشمند داخلی می تواند و باید جایگاهی دیگرگونه دردنیای اقتصادی کنونی و عرصه تجارت بین المللی داشته باشد.

تحقق این مهم به عللی چند از قبیل عدم خود باوری نیروی انسانی، برنامه ها و سیاست های غیر شفاف و نادرست اقتصادی ، هضم در فرهنگ مصرفی غرب و نگاه به کالای ارزان قیمت شرق تاکنون دور از دسترس مانده و مسیر توسعه اقتصادی در راه پیشرفت همه جانبه و بدنبال آن رهایی جامعه از معضلات بیکاری و تورم تازنده و همچنین رسیدن به اهداف سند چشم انداز بیست ساله را با چالش های جدی رو به رو کرده است.

در این میان اما شعار "آری به تولید ملی " صحبتی کلیدی و راهگشا می نماید. شعاری که در ابتدای امر تحققش سخت و دست نایافتنی به نظر می رسد اما ممکن است. حمایت از تولید داخلی آنچنان که نخبگان اقتصاد و سیاست گفته اند گذرگاه شکوفایی در عرصه های گوناگون خواهد بود چرا که نتیجه این حرکت افزایش تولید، ارتقا کیفیت و کاهش قیمت کالای ایرانی خواهد بود و این امر خود منجر به کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال و افزایش درآمد سرانه ملی می شود و امکان ورود به دروازه های تجارت بین الملل را در فضای تجارت امروز میسر می سازد .

جمعیت" آری به تولید ملی" بر آنست تا با بسط و تفهیم این نکته که توسعه اقتصادی از مسیر فرهنگ گذر می کند، جامعه را به افزایش تولید ملی، خرید کالای مرغوب ایرانی و تغییر فرهنگ مصرف دعوت و ترغیب نماید .

اکنون در سایه دولت تدبیر و امید، جمعیت فعال آری به تولید ملی استان فارس از همه سازمان های مردم نهاد، اصناف، متولیان امر فرهنگ، صاحبان صنایع ومردم فرهیخته استان یاری می جوید تا همت و عزم والای خویش را مصروف این کار سترگ نموده و همگام در مسیری شویم که شکوه و غرور ملی را بدنبال خواهد داشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار