مدیر کل راه و شهرسازی اصفهان خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۱۲محوراصفهان

تابناک: مدیر کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: ۱۲ محور و گذرگاه در استان از خرداد مشمول محدودیت ترافیکی می شوند که این محدودیت درهرکدام از محورها در ساعات ۷صبح تا هفت شب اعمال می شود.
کد خبر: ۴۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 01 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت الله غلامی اظهار داشت: اصلاح شیب شیروانی در دو محور و گذرگاه اصفهان در قالب یک پروژه دو ماهه انجام می گیرد.

وی افزود: عملیات مقطعی راهداری (اصلاح شیب شیروانی) در محور سمیرم به یاسوج حدفاصل کیلومتر ۳۱ تا ۴۳ از هفتم خرداد آغاز شد و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.

غلامی بیان داشت: محور سمیرم به شهرضا حدفاصل کیلومتر ۱۳ نیز به علت اصلاح شیب شیروانی از ۲۰ خرداد آغاز و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان یادآور شد: این دو محور به منظور اجرای اصلاح شیب شیروانی از ساعت هفت صبح تا هفت شب با محدودیت ترافیکی مواجه است و لازم است که رانندگان این محورها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی همچنین خبر از اعمال محدود ترافیکی در ۱۰ محور استان به دلیل عملیات روکش آسفالت داد و گفت: روکش آسفالت محور اصفهان به دلیجان از کیلومتر ۷۸ تا ۱۲۹ از پنجم خرداد ماه آغاز شد و تا ۳۰ دی امسال ادامه دارد.

غلامی بیان داشت: محور نائین به اردکان تا کیلومتر ۲۸ و محور بادرود به کاشان تا کیلومتر ۸ از پنج خردادماه سال جاری در طرح محدودیت ترافیکی وارد شد و تا ۳۱ تیر ماه ادامه دارد.

وی به اعمال ترافیکی محور فولادشهر به نجف آباد تا کیلومتر ۴۸ تا ۳۱ مردادماه اشاره کرد و گفت: محور تیران به سه راهی سد چادگان از کیلومتر ۴۹ تا ۷۷ و محور داران به اصفهان حد فاصل دامنه تا سه راهی سد زاینده رود از کیلومتر ۷۵ تا ۱۲۰ تا ۳۱ شهریور از دیگر محورهایی است که به دلیل روکش آسفالت، محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

غلامی نیز از احداث باند دوم در محور فریدونشهر به برف انبار تا کیلومتر ۶ از ۱۶ خرداد تا ۳۱ مرداد خبر داد و بیان داشت: تمام این ۱۰ محور از ساعت هفت صبح تا هفت شب با محدودیت ترافیکی مواجه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار