تأمین امنیت عمومی انتخابات به صورت ویژه در دستور کار است

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تأمین امنیت عمومی انتخابات به صورت ویژه در دستور کار است، گفت: خوشبختانه تاکنون مورد امنیتی در استان دیده نشده است.
کد خبر: ۴۲۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 18 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی برای محافظت از این آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تمام توان خود را بکار گرفته است.

وی افزود: هماهنگی های لازم نیز با سازمان ها و دستگاه های دخیل در امر انتخابات صورت گرفته است تا نظم و امنیت در جریان این رویداد سیاسی مهم بطور کامل برقرار شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به همکاری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره داشت و گفت: طبیعتا مردم نقش تعیین کننده و اصلی را ایفا می کنند و هرچقدر به رعایت نظم و قانون پایبند باشند و آن را به دیگران توصیه کنند، ضمن همکاری با پلیس شرایط بهتری در این دوره خواهیم داشت.

سردار امان اللهیوی متذکر شد: نامزدهای انتخاباتی نیز می بایست بیش از دیگران به اجرای قوانین پایبند باشند و توقع داریم با ستادها و هواداران خود شرایط جامعه را مطرح کنند که از کارها و اقداماتی که مشکل ساز می شود، اجتناب کرده و در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کنند.

وی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مورد امنیتی در استان دیده نشده است، خاطرنشان کرد: در این دوره ار انتخابات کاندیداها و طرفداران آنها در برگزاری مراسمات و تبلیغات، همکاری خوبی داشتند و نسبت به سنوات گذشته تخلفات انتخاباتی کاهش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار