امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی:

برخی صحنه‌های قبل و بعد از انتخابات باعث شکسته شدن حرمت‌ها شد و این صحنه‌ها به هیچ‌وجه قابل قبول نمی‌باشد

پیروز اصلی این انتخابات ملت ایران بود و حال دیگر نوبت دولت است که آستین‌های خود را بالا بزند و با جدیت به وظایف خود عمل و مشکلات مردم را رفع و مطالبات رهبری را جامع عمل بپوشاند.
کد خبر: ۴۳۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 27 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حجه الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ؛ امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از ملت بزرگ ایران به خاطر خلق حماسه ی دیگر در صحنه انتخابات گفت: بحمدالله در ۲۹ اردیبهشت‌ماه ملت ایران وارد صحنه شدند و به منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفته و حماسه دیگری را آفریدند و عزت و اقتدار کشور را به جهانیان نشان دادند.
این انتخابات در حالی در امنیت و آرامش در کشورمان برگزار شد که اخیراً شاهد بودیم در کشورهایی که ادعای امنیت دارند، چگونه با بمب‌گذاری‌ها امنیت و آرامش خود را از دست داده‌اند.
وی در ادامه افزود: پیروز اصلی این انتخابات ملت ایران بود و حال دیگر نوبت دولت است که آستین‌های خود را بالا بزند و با جدیت به وظایف خود عمل و مشکلات مردم را رفع و مطالبات رهبری را جامع عمل بپوشاند.
امام جمعه ارومیه افزود: برخی صحنه‌های قبل و بعد از انتخابات نیز که باعث شکسته شدن حرمت‌ها شد و این صحنه‌ها به هیچ‌وجه قابل قبول نمی‌باشد چراکه باعث جریحه‌دار شدن قلب بسیاری از خانواده‌های شهدا شد و لذا مسئولان باید نسبت به انتخابات بعدی تدبیری کنند تا دیگر شاهد توهین به احکام دین نباشیم.
وی همچنین افزود : حرمت‌شکنی در برخی از ستادهای انتخاباتی اتفاق افتاد و بی‌اخلاقی‌هایی در برخی ستادها صورت گرفته است که به دور از دین اسلام، آموزه‌های آن و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و باید از نامزدهای انتخاباتی در آینده تعهد گرفته شود که در ستادهای انتخابیشان هیچ‌گونه رفتار به دور از عقلی صورت نگیرد.
قریشی ادامه داد: عده‌ای که دل چنین افرادی را رنجانده‌اند از مردم عذر بخواهند و اعلام شرمندگی کنند در غیر این صورت اگر مسیر مسئولان در رسیدن به کرسی‌های قدرت مناسب نباشد در آخر سبب شکست فرد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار