علی بزرگبشر: ستاد مردمی لاهیجان هیچ لیستی در انتخابات شورا ارائه نکرد / از همه تشکر می کنم

تابناک / رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان از همه اقشار و مجریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۳۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 29 May 2017
تابناک / رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان از همه اقشار و مجریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

علی بزرگبشر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشکر و سپاسگزاری از حضور پرشور مردم شهرستان لاهیجان در انتخابات این دوره از ریاست جمهوری و شوراها اظهارداشت:مردم این شهرستان با مشارکت 90درصدی در این دوره از انتخابات که در بعد از انقلاب اسلامی کم سابقه است برگ زرین دیگری بر افتخارات و حماسه های مردم ایران اسلامی در این خطه افزودند.
 
 
 
 
وی افزود: وظیفه خود می دانم از طرف سایر اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی از همه اقشار مختلف از جمله کسانی که در پای صندوق های رای حاضر شدند و حتی به نامزدهای دیگر غیر از حجت اسلام دکتر روحانی رای دادند و با رای صددرصدی خود مشارکت حداکثری مورد نظر مقام معظم رهبری را تامین کردند قدردانی نمایم.
 
وی اظهارداشت: این حضور پرشور مردم موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و زمینه آرامش و امنیت در خاورمیانه و جهان را فراهم کرد.
 
وی جو صمیمیت و دوستانه در رقابت های انتخاباتی در شهرستان لاهیجان را بی نظیر دانست و خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که در برگزاری انتخابات دخیل بودند و با تلاش شبانه روزی آنها روند انتخابات در این شهرستان درست و صحیح و بدون هیچ شبه و خطایی طی شد نظیر هیات های اجرایی و نظارت شهرستان که بسیار تلاش کردند تا این انتخابات به نحو احسن برگزار شود سپاسگزاری می شود.
 
وی تاکید کرد: در این انتخابات عوامل دولتی و هیات های اجرایی و نظارت کمترین دخالت را نداشتند و در این مسیر فرمانداری شهرستان لاهیجان ،هیات های اجرایی و نظارت و نیروهای نظامی و امنیتی نقش بسیار مهمی در ایجاد آرامش و فضازی باز سیاسی ایفا کردند تا شرایطی فراهم شود که طرفداران و ستادهای نامزدهای انتخاباتی دکتر روحانی و سایر کاندیدها با آگاه سازی و فعالیت های انتخاباتی و تبلیغات درست در رقابت های انتخاباتی و برگزاری شرکت نمایند و زمینه یک انتخابات با شکوه فراهم شود.
 
وی اظهارداشت: با تایید نتیجه انتخابات توسط مجلس شورای اسلامی و دستگاههای ذیربط نظام جمهوری اسلامی مردم احساس کردند که می توانند در راستای مردم سالاری دینی نماینده واقعی خود را برگزینند.
 
بزرگبشر گفت: اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان سعی کردند که همگام با جریانات سیاسی اصلاح طلب در کشور حرکت کنند و به هیج وجه در انتخابات شوراها دخالت نداشته باشند و حتی لیستی ارایه ندهند و به آرای مردم که به هر فردی را برگزینند احترام بگذارند.
 
رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: اعضای این ستاد تمام تلاش خود را بر انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی قاطع دکتر روحانی متمرکز کرد و در طی دو هفته فعالیت های انتخاباتی سعی کردند از همه گروهها و مردم اعم از جناح ها و گروههای اجتماعی و سیاسی ، سازمان های مردم نهاد و همه اقشار مردم برای همکاری با ستاد دکتر روحانی دعوت کنند.
 
وی گفت:در مدت دو هفته فعالیت های تبلیغات انتخاباتی دو همایش بزرگ در حهت فعالیت در دو بخش عمده فعال و آگاه کردن مردم مناطق روستایی و جلب آرای خاکستری که معمولا به سختی پای صندوق رای حاضر می شوند برنامه ریزی شود.
 
وی یادآورشد:با فعالیت هایی تیم انتخاباتی منسجم و پای کار نظیر کمیته های جوانان و اجرایی ستاد روحانی توانستند در مدت کوتاهی در شهرستان اثر گذار باشند.
 
بزرگبشر ادامه داد: این فعالیت ها منجر به رای 70درصدی برای آقای روحانی شد و درحالی که این مشارکت در دوره قبل 54درصد بود.
 
وی اظهارداشت: در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری(یازدهم) 52هزار نفر و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 83هزارنفر از مردم شهرستان لاهیجان با 70و نیم درصد به آقای روحانی رای دادند.
 
وی یادآورشد:باید همه مردم ایران با هر سلیقه و دیدگاهی که در انتخابات شرکت کردند برای حل مشکلات کشور بویژه جوانان دست به دست هم دهیم و برای ساخت ایران اسلامی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم .
 
وی نقش آفرینی رسانه های گروهی اعم از سایت های مجازی ، کانال های محلی و مردمی و روزنامه ها که در ایجاد فضایی مناسب و آرام برای بزگزاری انتخابات ذر این شهرستان تلاش کردند نیز تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار