فولادگر:

تیم مذاکره‌کننده از مصالح ملی حمایت کند

تابناک: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که مسئولان نظام و دولت نیز پیام حضور گسترده مردم را دریابند و هم‌صدا با مردم و همگام با آرمان‌های انقلاب بر سر میز مذاکره حاضر شوند و از مواضع عزت و مصالح ملی حمایت کنند.
کد خبر: ۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ 11 February 2015

به گزارش تابناک حمیدرضا فولادگر پیش از ظهر امروز در جمع مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با فارس در تحلیل و ارزیابی خود از پیام حضور گسترده مردم ایران در این روز اظهار کرد: حضور میلیونی مردم ایران در 22 بهمن امسال هم‌چون سال‌های گذشته بسیار قابل توجه است.

وی بیان کرد: امروز شاهد بودیم که حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن افزون‌تر از سال‌های گذشته است، این حضور گسترده مردم ایران با وجود افزایش فشار‌های دول غربی، آمریکایی برای افکار عمومی جهان حاوی پیام است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور گسترده مردم ایران به منظور تجدید عهد با آرمان‌های امام و انقلاب برای مسئولان داخلی نیز پیام مهمی دارد.

وی افزود: پیام حضور باشکوه و با بصیرت مردم ایران در حمایت از سپهر ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی، مسئولیت مسئولان و خادمان آنان را بیشتر می‌کند، مسئولان باید با خدمت صادقانه خود پاسخ این حضور گسترده مردم را بدهند.

فولادگر در ادامه بیان کرد: پیام این حضور گسترده مردم ایران در روز 22 بهمن پیامی کاملا روشن و شفافی است، مردم ایران به آمریکاییان و مستکبران جهان پیام دادند که چنانچه فکر می‌کنند، ملت ایران و نظام ایران زیر باز ذلت و حرف زور می‌روند، زهی خیال باطل و این تصور را به گور خواهند برد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که مسئولان نظام و دولت نیز پیام حضور گسترده مردم را دریابند و هم‌صدا با مردم و همگام با آرمان‌های انقلاب بر سر میز مذاکره حاضر شوند و از مواضع عزت و مصالح ملی حمایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار