بهسازی خطوط بلاک بافق ـ بهرام

کد خبر: ۴۳۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 03 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرکل راه آهن یزد با توجه به پروژه بهسازی خطوط بلاک بافق – بهرام گفت: به ‌منظور ارتقاء ایمنی و تسریع در عبور و مرور قطارها، بهسازی بلاک بافق- بهرام در محور یزد- بافق در دستور کار اداره کل راه‌آهن یزد قرار گرفت.

سید مصطفی داودی با اشاره به بازسازی محور مذکور افزود: حدود ۲۲ سال قبل این کار انجام ‌شده بود که تاکنون مورد بهسازی قرار نگرفته و با تصمیم‌گیری مسئولین راه‌آهن یزد و ستادعملیاتی شد.

وی با بیان اینکه  بهسازی‌هایی پیش‌ از این روی بلاک‌های رخش- چاه خاور، یزدگرد- رخش و نائین- سیا کوه صورت گرفته است گفت: محور بافق- بهرام یکی از پرترافیک ‌ترین خطوط ریلی کشور است و روزانه بالغ ‌بر ۹۰ رام قطارمسافری و باری در این مسیر تردد می‌کند و نقطه اتصال چهار اداره کل راه آهن هرمزگان، اصفهان، کرمان و شرق است.

داودی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیار مهم ترانزیت ریلی کشور و رشد روز افزون خدمات ریلی افزود: با هماهنگی‌های به عمل ‌آمده بین اداره کل راه ‌آهن یزد و کارخانه‌های صنعتی چادرملو، ناوگان ریلی یزد به طور میانگین روزانه ۹ هزار و ۶۰۰ تن کنسانتره آهن را در کارخانه‌ های چادرملو تخلیه و حدود هزار تن مواد تولیدی را از این کارخانه‌ها به مقاصد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان بارگیری می‌کند.

مدیرکل راه‌ آهن یزد گفت: راه‌ آهن یزد به ‌طور متوسط روزانه هزار تن گندله از کارخانه‌های صنعتی چادرملو (گندله‌سازی اردکان) بارگیری و به مقصد صنایع بالادستی فولاد جابجا می‌کند که امید است با تلاش همکاران و با طرح و برنامه‌های پیش رو و نیازسنجی کارخانه‌های صنعتی چادرملو، حمل بار را به میزان قابل ‌توجه ای افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار