عضو فراکسیون امید مجلس:

دولت به وعده‌های خود عمل کند/ اشتغال، معیشت و رونق اقتصادی بهبود یابد

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به وعده‌های خود در انتخابات در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اشتغال، معیشت و رونق اقتصادی عمل کند.
کد خبر: ۴۳۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 03 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لاریجانی بار دیگر با رأی اکثریت نمایندگان مردم در خانه ملت به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی ادامه داد: لاریجانی شخصیتی ملی و بین‌المللی دارد؛ درست است که او در فراکسیون ولایت حضور دارد، ولی نقطه نظرات وی جامع است و همه فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی را پوشش می‌دهد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه لاریجانی باتجربه است و چند دوره ریاست مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود در کنار سایر مسؤولیت‌های دیگر دارد، تصریح کرد: وی گزینه‌ای خوب برای اداره مجلس شورای اسلامی بود و نمایندگان مردم در خانه ملت بر این مهم با رأی خود تأکید کردند.

وی با اشاره به لزوم تحقق وعده‌های انتخاباتی دولت در انتخابات اضافه کرد: دولت یازدهم زمانی روی کارآمد که کشور مشکلات داخلی و خارجی در شاخه‌های روابط بین‌الملل و تحریم‌ها داشت و در داخل شاهد ناامیدی و چالش‌هایی بودیم.

همتی با بیان اینکه طی چهار سال اخیر شرایط در این زمینه‌ها بهتر شده است، ولی هنوز مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی، معیشت مردم، اشتغال جوانان و حمایت از تولید ملی وجود دارد، گفت: روابط ما با کشورهای جهان بهتر شده است و امیدواریم در حوزه منطقه‌ای هم بیش از گذشته شاهد این توسعه باشیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به اینکه باید جهش خوب اقتصادی را در دولت دوازدهم در راستای حل معضلات و مشکلات اقتصادی کشور و حرکت اقتصاد به سمت رونق و رفع مشکلات مردم شاهد باشیم، بیان کرد: دولت به وعده‌های خود در انتخابات در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بحث اشتغال، معیشت و رونق اقتصادی عمل کند.

همتی با تأکید بر اینکه تعامل سه قوا برای رفع مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی نیاز است، اظهار کرد: امیدواریم بیش از گذشته شاهد توسعه این تعامل بین سه قوا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار