امام جمعه ممسنی:این خطه از ایران همواره پشت نظام است

حجت الاسلام محمد یعقوبی چهارشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان شهر نوراباد افزود: حضور یکپارچه و حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال نشان داد این خطه از کشور عزیزمان همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده و هستند.
کد خبر: ۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ 11 February 2015
به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد یعقوبی چهارشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان شهر نوراباد افزود: حضور یکپارچه و حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال نشان داد این خطه از کشور عزیزمان همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده و هستند.

وی گفت : ملت ایران از آرمان خود کوتاه نمی آیند و این تجلی ، قدرت ملی را نشان می دهد و دشمنان باید بدانند که ملت بر خواسته ها و مواضع خود ایستاده اند.

امام جمعه ممسنی اظهارداشت: حضور مردم برای تیم مذاکره کننده ی دلگرمی است و به دولت خطاب کرد که در مذاکرات سست نباشید و کوتاه نیایید که انرژی هسته ای حق مسلم ملت است.

وی افزود: اصلا نگران نباشید امروز مردم نشان دادند که ملت ایران برتر و بالاتر هستند و خط سیاسی و تفکر جهان را تغییر می دهند.

حجت الاسلام یعقوبی در خصوص انتخابات مجلس در سال آینده نیز گفت: ای کسانی که قصد حضور در عرصه انتخاباتی دارید حضور مردم ولایت مدار ممسنی در 22 بهمن ماه را ببینید و از تفرقه پرهیز کنید و برای رضای خدا و عزت کشور و شهرستان وارد عرصه شوید.

گفتنی است در راهپیمایی 22بهمن شهرستان ممسنی گروه 600 نفره دانش آموزی نیز بمناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شعر سرودند.

ممسنی به مرکزیت نوراباد در 150کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار