مریم احمدی درگفتگو با تابناک:

دریافت غذا باید متناسب با فعالیت بدنی باشد

کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی به نقش غذا در سلامت افراد اشاره کرد و گفت: اگر افراد غذای کافی متناسب با نیاز بدنشان دریافت نکنند در کاربدن آنان اختلال ایجاد می شود.
کد خبر: ۴۴۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹ 25 June 2017
 مریم احمدی امروز  در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه، اظهارداشت: اگر بدن بمدت طولانی از دریافت غذا محروم باشد آثار کمبود مواد مغذی نیز در بدن شدیر تر می شود.

وی  سلامت پوست و مو.. را  در گرودریافت مواد غذایی مناسب و کافی ذکر کرد و گقت: با توجه به اینکه سلولهای بدن روازانه فرسوده می شوند، بنابرای برای تجدید ساختمان سلول ها ، دریافت  غذا نیاز است. 

کارشناس ارشد  تغذیه و رژیم درمانی در ادامه عنوان کرد: لازم است افراد متناسب با شرایط مختلف فعالیت بدنی و در سنین  مختلف، غذای مناسب خود را بشناسند  و تغذیه مناسب در به معنای استفاده از غذای گران قیمت نیست.

احمدی با بیان اینکه  خانواده ها باید کودکان را به مصرف خوردن سبزیجات ومیوه جات  تشویق کنند افزود:  چراکه وقتی بدن آنان از دردریافت ویتامین ها محروم باشد بدن آنان نسبت به سایر کودکان بیشتر مستعد ابتلا به بیماری است.

این کارشناس ارشد تغذیه اظهارداشت: بدون استفاده از تغذیه مناسب ، تندرستی و سلامت بدن محقق نمی شود  ترکیبات خاصی   در ترکیبات مواد غذایی وجوددارد که نقش مهمی در پیشگیری از سرطان و  بیماری های دیگر داردلذا افراد به  آنچه که می خورند باید توجه کنند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار