نیاز برپایی لیگ در یزد به اعتبار میلیاردی

رئیس هیئت فوتبال استان یزد: رئیس هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به اهمیت پرورش فوتبال پایه، گفت: برپایی لیگ‌های پایه در یزد ۳ و نیم میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۴۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 08 June 2015
به گزارش تابناک یزد، محمدحسین رسول‌زادگان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین پیش نیازهای موفقیت در فوتبال، توجه به فوتبال پایه است، گفت: متاسفانه امسال توان برگزاری لیگ‌های پایه فوتبال در استان یزد را به لحاظ مالی نداریم.

وی افزود: سال گذشته هیئت فوتبال تمام هزینه‌های مربوط به برگزاری لیگ‌های پایه را پرداخت کرد و تیم‌ها حق ورودی برای این لیگ پرداخت نکردند.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد در ارتباط با هزینه‌های برپایی لیگ، گفت: هزینه‌های ثبت نام شامل موارد مختلفی از جمله هزینه‌های اورژانس، نیروی انتظامی، پزشک یار، اجاره زمین، داور و بسیاری موارد دیگر است که خود هزینه بالایی به حساب می‌آید.

رسول‌زادگان خاطرنشان کرد: امسال به دلیل خوب نبودن وضعیت بودجه هیئت فوتبال استان یزد، امکان پرداخت هزینه‌های این لیگ‌ها وجود ندارد.

این پیشکسوت فوتبال استان یزد ادامه داد: در صورتی هم که این مبلغ را بخواهیم دریافت کنیم، مبلغ بسیار بالایی است و تیم‌ها عمدتا توانایی مالی برای شرکت در این لیگ را پیدا نمی‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان یزد تصریح کرد: متاسفانه در صورتی که نتوانیم لیگ‌های پایه را برگزار کنیم، فوتبال پایه استان مورد غفلت قرار می‌گیرد و به همین دلیل هم امکان پیشرفت در فوتبال استان یزد محقق نمی‌شود.

رسول‌زادگان افزود: متاسفانه با وجود اینکه استان یزد یک استان صنعتی به حساب می‌آید، حمایت مناسبی از فوتبال یزد توسط صنایع صورت نگرفته است.

وی گفت: در صورتی که حمایت از طرف صنایع خوب بود یا بتوان این حمایت‌ها را جلب کرد، مشکلات مالی پیش روی فوتبال پایه رفع شده و می‌توانیم زیربنای فوتبال استان یزد را محکم بنا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار