بخش خصوصی در توسعه والیبال سهیم شود

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل با اشاره به کم هزینه بودن این رشته گفت: به همین دلیل بخش خصوصی استان می‌تواند در توسعه والیبال سهیم شود.
کد خبر: ۴۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 08 June 2015

به گزارش مهر، نادر فلاحی در جلسه هیئت والیبال استان اردبیل افزود: بحث توسعه و همگانی شدن والیبال در اردبیل نیازمند مشارکت بخش خصوصی است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی این استان به دلیل اقتصادی از توان کمتری در مقایسه با استانهای پیشرو در والیبال برخوردار است، تصریح کرد: با این وجود اعتقاد داریم به دلیل پایین بودن هزینه ها بخش خصوصی اردبیل نیز می تواند در این زمینه سرمایه گذاری کند.

رئیس هیئت والیبال استان تاکید کرد: این بخش به همراه سایر نهادها از جمله شهرداری اردبیل با کمترین هزینه می توانند در بحث والیبال وارد شده و در توسعه والیبال قهرمانی و همگانی تاثیرگذار باشند.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است برای جبران عقب ماندگی سرمایه گذاری مطلوبی در این رشته داشته باشیم، ادامه داد: بحث والیبال سوای مدال آوری یکی از بهترین رشته ها برای ایجاد نشاط و شور اجتماعی که خواسته نهادهای همچون شهرداری است، می باشد.

فلاحی اقلیم این استان را نیز به دلیل برخورداری از شرایط ویژه در توسعه این رشته موثر دانست و عنوان کرد: با توجه به طولانی بودن فصل سرما می توان جوانان و نوجوانان را برای حضور در سالنهای والیبال ترغیب کرد.

وی از توسعه این رشته طی سالهای اخیر در استان خبر داد و بیان داشت: تلاش می کنیم این روند را حفظ و با سرمایه گذاری و همه گیر کردن روند آن را تسریع کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار