مردم از دولت دوازدهم کار میخواهند

نماینده مردم شیراز در صحن مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم از شما توقع کار دارند. آقای روحانی! ، تیمت را محکم ببند.
کد خبر: ۴۵۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 10 July 2017
تابناک فارس به نقل از تهران نیوز: بهرام پارسای در مجلس شورای اسلامی به حضور باشکوه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه انتخابات ۲۹ اردیبهشت با مشارکت حداکثری مردم ضامن بقای کشور شد و آب پاکی را بر روی دست بدخواهان این سرزمین ریخت.
وی ادامه داد: انتخابات و مشارکت بالای مردم یک حماسه بود که تمام شد. انتخابات، صحنه رقابت جریان‌های سیاسی است که همه باید به محض اتمام آن و اعلام نتایج، از دوقطبی کردن جامعه بپرهیزیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ۲۴ میلیون رای به آقای روحانی رای به حوزه سلامت و اقتدار کشور بود. آقای رئیس جمهور! مردم از شما توقع دارند که عزت مملکت را حفظ کنید و ما را از تحریم‌ها خلاص کنید.
پارسایی در ارتباط با نحوه چینش کابینه دولت دوازدهم بیان داشت: انتطار مردم انتخاب کابینه‌ای پایبند و گفتمانی است. شما در کابینه فعلی چندین وزیر قدر و توانمند دارید که نیازی به نام بردن از آن‌ها نیست.
وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: آقای روحانی! تیمت را محکم ببند. مردم به عهد خود وفا کردند و هم‌اکنون خواستار عمل هستند. مردم به دنبال تحقق وعده‌های خود هستند و هیچ عذری در قبال کم‌کاری پذیرفته نیست.
نماینده مردم شیراز در مجلس به راه حل مشکلات اشاره کرد و افزود: آسان‌ترین راه پاک کردن صورت مسئله است و می‌دانیم که شما آسان ترین راه را انتخاب نخواهید کرد.
پارسایی در پایان تصریح کرد: در این برهه حساس که منطقه در حالت آشوب قرار دارد و خصومت‌ها به اوج خود رسیده است، باید به رئیس جمهور کمک کنیم تا کابینه‌ای مقتدر ببندد.۰
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار