احداث 1000 کارخانه جدید در استان یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه صنعتی و تولیدی، گفت: 1000 کارخانه جدید در استان یزد ساخته می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 14 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ «محمدرضا علمدار یزدی» در مراسم بزرگداشت روز صنعت با اشاره به اینکه از سال 1393 تاکنون دو هزار و 200 واحد صنعتی و معدنی استان یزد مورد پایش و بررسی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: در نشست ها و بررسی های صورت گرفته، دو هزار و 300 مصوبه در راستای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی و معدنی به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به تلاش‌های این سازمان در رفع مشکلات واحدهای کوچک افزود: در این راستا و برای توانمندسازی واحدهای صنعتی و معدنی کوچک، بیش از 850 میلیارد تومان از سال 93 تاکنون پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با پرداخت این مبلغ به واحدهای صنعتی و معدنی کوچک، استان یزد موفق شد در پرداخت تسهیلات مستقیم و غیرمستقیم مجموعا رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص دهد.

وی در ارتباط با اشتغال استان یزد تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه توانستیم بیش از 45 هزار نفر اشتغال در چهار سال گذشته در یزد ایجاد کنیم و این اشتغال‌ها را به تثبیت برسانیم که ارزش بسیار بالایی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اشتغال ایجاد شده را به ازای هر روز 36 نفر اشتغال دانست و گفت: در بخش سرمایه گذاری هم استان یزد توانسته رتبه های برتر بین سایر استان‌های کشور ار به خود اختصاص دهد و تاکنون 50 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های معدن، صنعت و تجارت یزد انجام شده است.

علمدار یزدی از روند اجرایی ساخت بیش از 1000 کارخانه در استان یزد با پیشرفت‌های فیزیکی بالای 60 درصد خبر داد و افزود: این واحدها با سرمایه گذاری بیش از 100 هزار میلیارد ریال، زمینه ایجاد 45 هزار شغل در استان یزد را فراهم می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار