برخورد قاطع با عاملان تیراندازی به کارکنان منابع طبیعی لنده

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد:دستگاه قضا ضمن شناسائی تعدادی از عوامل تیراندازی به کارکنان منابع طبیعی به دنبال شناسائی سایر نفرات می باشد و در اسرع وقت همه را دستگیر و برخورد لازم را با این افراد خواهیم داشت.
کد خبر: ۴۶۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷ 23 July 2017
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده از برخورد قاطع با عوامل تیراندازی روز گذشته به کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان خبرداد.
عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ضمن تاکید بر حمایت از انفال گفت: حفظ و حراست از انفال و منابع ملی یک وظیفه شرعی و انسانی است که همه در این زمینه باید مشارکت داشته باشند.

وی افزود: کسانی که اقدام به تخریب و منابع طبیعی و عرصه های ملی کنند باید منتظر برخورد قاطع مسئولان دستگاه قضا باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: حادثه روز گذشته تیر اندازی به کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در حالی صورت گرفت که کارکنان در حال اطفای حریق در کوه حاتم بودند که مورد تیراندازی مستقیم سودجویان قرارگرفتند.

وی تاکیدکرد: دستگاه قضا ضمن شناسائی تعدادی از عوامل تیراندازی به کارکنان منابع طبیعی به دنبال شناسائی سایر نفرات می باشد و در اسرع وقت همه را دستگیر و برخورد لازم را با این افراد خواهیم داشت.

سعادتیان اظهارکرد: دستگاه قضا حسب وظیفه ذاتی خود با کسانی که بخواهند در منطقه نا امنی ایجاد کنند برخورد قاطع خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار