شهادت بهترین هدیه خداوند به انسان‌ها است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با تاکید بر اینکه انسان‌های زیادی در طول تاریخ به واسطه ماه رمضان اهل بهشت و سعادت‌مند شدند و در امتداد مسیر زندگی نمره قبولی گرفتند، گفت: شهدا نمونه بارز این افراد هستند.
کد خبر: ۴۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 13 June 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری امشب در سی‌امین یادمان شهید اسماعیل محمدی کارمند سابق دادگاه انقلاب آمل در روستای بامرکلا بخش دابودشت، اظهار کرد: شهادت بهترین هدیه خداوند به انسان‌ها است که نصیب هر فردی نمی‌شود.

وی با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان، افزود: مومنان در ماه‌های رجب و شعبان آمادگی لازم را برای ورود به ماه رمضان که ماه مهمانی و ضیافت الهی است، کسب می‌کنند؛ روزه به‌عنوان سپری در مقابل آتش جهنم است و باید به بهترین شکل از این ماه بهره بگیریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با تاکید بر اینکه انسان‌های زیادی در طول تاریخ به واسطه ماه رمضان اهل بهشت و سعادت‌مند شدند و در امتداد مسیر زندگی نمره قبولی گرفتند، بیان کرد: شهدا نمونه بارز این افراد هستند که در راه دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی، ناموس و تمامیت ارضی دست به معامله با خداوند زدند.

این مسئول شهادت را بالاترین و ارزشمندترین معامله انسان با خالق دانست و تصریح کرد: باید در زندگی خود سیره شهدا را در رفتار، عملکرد و زندگی اجتماعی و سیاسی به‌عنوان الگو قرار دهیم.

جعفری با اعلام اینکه همه مردم و مسئولان باید حافظ خون شهدا و ایثارگری رزمندگان باشند، ادامه داد: این شهید در بیش از یک‌هزار کیلومتر فاصله مکانی از زادگاهش مورد تعقیب و شناسایی دشمنان کوردل قرار گرفت و با بریده شدن انگشتان دست به بدترین وضع به شهادت رسید.

وی گفت: دیگر جبهه‌ای که شهید محمدی در آن فعالیت داشت، جبهه رویارویی با استکبار جهانی بود که در این میدان هم موفقیت زیادی کسب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار