مهرداد کرمی سیا سیاهی در گفتگو با تابناک:

هدف جبهه نجات کرمانشاه؛ حمایت از حقوق کودکان است

دبیر کل جبهه نجات کرمانشاه گفت: جبهه نجات کرمانشاه بعنوان سازمان مستقل و غیر انتفاعی از سال ۸۲ فعالیت خود را درجهت حمایت از حقوق کودکان، براساس مندرج در پیمان نامه جهانی حقوق کودک آغازکرد.
کد خبر: ۴۷۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 01 August 2017
مهرداد کرمی سیا سیاهی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: هدف جبهه نجات کرمانشاه آگاهی دادن و و آموزش حقوق کودک به خانواده ها، نهادهای اجتماعی و افرادی است که به نوعی با کودکان سروکار دارند.

وی در ادامه به دیگر وظایف جبهه اشاره کرد و‌گفت:  جبهه نجات کرمانشاه در راستای پیشگیری و‌کاهش بدرفتاری آزارو سو استفاده، بی توجهی ، بهره کشی، تبعیض و هر گونه سو رفتاری که به سلامت جسمی و روانی کودکان آسیب می رساند تلاش می کند.

دبیر کل جبهه نجات کرمانشاه افزود: ما با همکاری اعضای داوطلب خویش، تلاش می کنیم که با شناساندن، تفهیم و ترویج حقوق کودکان به عموم ایرانیان با برداشته شدن مواضع عینی و ذهنی به تحقق حقوق کودکان، کمک کنیم.

کرمی سیا سیاهی با اشاره به ایجاد زمینه ی مناسب جهت بهبود وضعیت عمومی زندگی کودکان ، رشد جسمی - ذهنی، عاطفی و اجتماعی کودکان، اقدامات موثری صورت گرفته است، تصریح کرد: تمام فعالیت های این انجمن ضمن رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی غیر سیاسی و غیر انتفاعی است.

وی اظهارداشت: از شروع فعالیت انجمن در زمینه های مربوط به آموز، اطلاع رسانی، تعلیم و تربیت، کمک های عملی به کودکان آسیب دیده از بلایای طبیعی،  کودکان خیابانی و بی سرپرست یا بد سرپرست و آزاردیده و همچنین دختران و پسران فراری، شده است.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار