مجموعه‌فرهنگی ورزشی‌خاوران فردا به‌بهره‌برداری می‌رسد

مجموعه فرهنگی ورزشی تبریز در شهرک خاوران در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع و اعتباري بالغ بر 353 میلیارد ریال به اتمام رسيده و فردا بهره برداری خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 13 June 2015
به گزارش خبرنگار ما؛ این مجموعه فرهنگی و ورزشی در سال 90 کلنگ زنی شد و با تلاش خادمان مردم تبریز در شهرداری هم اکنون آماده بهره برداری است.

اين مجموعه فرهنگی ورزشی در 8 بلوک شامل ساختمان اداری ، آمفی تئاتر، سالن ورزشی چند منظوره، مجموعه استخر و سونا، سالن بدنسازی، کتابخانه، قرائتخانه می باشد.

شهردار کلانشهر تبریز در خصوص افتتاح این پروژه ی عظیم گفت: مدرن ترین مجموعه فرهنگی ورزشی تبریز آماده بهره برداری است

دکتر صادق نجفی با اشاره به تکمیل احداث مدرن ترین مجموعه فرهنگی و ورزشی تبریز در شهرک خاوران خبر داد و اظهار داشت: علی رغم کندی پیشرفت پروژه تا دو سال پیش، این پروژه با تلاش خادمان مردم تبریز در شهرداری هم اکنون آماده بهره برداری است .

شهردار تبریز با اشاره به تکنولوژی مدرن مورد استفاده در این مجموعه افزود: معماری این مجموعه فاخر ترکیبی از معماری سنتی و مدرن می باشد به طوری که تمامی نماهای مجموعه با تلفیق سنگ اسپراخون و کامپوزیت نمای چشمنوازی را پدید آورده است .

نجفی با تاکید بر اینکه این مجموعه فرهنگی و ورزشی جوابگوی نیازهای شهرک بزرگ و مدرن خاوران خواهد بود

گفت: حل مشکلات زیرساختی در مجموعه خاوران که از سالیان قبل لاینحل باقی مانده بود اما خوشبختانه در حال حاضر با تعامل و توافق خوبی که با شرکت توزیع برق انجام داده ایم مشکل برق این مجموعه حل گردیده است و شهروندانی که پروانه ساخت و ساز در شهرک خاوران را دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به اداره برق ائل گلی نسبت به اخذ امتیاز برق اقدام نمایند .

وی همچنین با اشاره به تفاهم شهرداری تبریز و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مبنی بر تامین آب شهرک افزود: خوشبختانه با تعامل مثبتی که با شرکت آب فاضلاب صورت گرفته است این شرکت متعهد شده است که آب شرب مورد نیاز این شهرک را تامین کند و این مهم هم اکنون 36 کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته است و با تکمیل شبکه آب شرب شهرک قابل تحقق خواهد بود .

با افزوده شدن 22 هزار متر مربع به سرانه فرهنگی و ورزشی تبریز در سال جاری شهرداری تبریز همچنان در توسعه و افزایش سرانه های فرهنگی و ورزشی شهر تبریز پیشرو می باشد

این خبر می افزاید: مجموعه مدرن فرهنگی و ورزشی خاوران روز یکشنبه ساعت 18 با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری خواهد رسید .

گفتنی است: همزمان با افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی خاوران، اتصال بزرگراه 65 متری (پیامبر اعظم) شهرک خاوران به میدان بسیج کلنگ زنی خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار