پارک فرهنگ و هنر در اردبیل احداث می‌شود

شهردار اردبیل ازاحداث ورودی جدید شورابیل در قالب پارک فرهنگ و هنر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 07 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل؛ شهردار اردبیل در بازدید از پروژه های فعال مجموعه شورابیل  گفت : ورودی جدید از سمت شهرک نادری از جمله ورودی های چندگانه شورابیل محسوب می  شود که در قالب یک پارک احداث می شود.

لطف اللهیان بیان کرد:ورودی های جدید شورابیل با هدف توسعه منطقه گردشگری شورابیل و سهولت دسترسی به مناطق مختلف این مجموعه طراحی و مورد اجرا قرار گرفته است.

وی با تاکید برضرورت پیوست فرهنگی پروژه های عمرانی افزود: طراحی این پارک با تکیه بر فرهنگ شهر اردبیل انجام گرفته است که درکنار آن سلامت محور بودن این پروژه نیز مورد توجه است.

شهردار اردبیل اظهار کرد: عملیات احداث ورودی جدید از سمت شهرک نادری که مسیرهای خیابان 45 متری نادری را به مجموعه شورابیل وصل می کند از روزهای پایانی سال 95 آغاز شده است و تا کنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لطف اللهیان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 6 هکتار در حال احداث است که تا کنون عملیات خاکبرداری در این محل با حجم 43 هزار و 750 متر مکعب انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری پارکینگ این پروژه به اتمام رسیده است افزود: تاکنون اقداماتی که دراین پروژه انجام گرفته است شامل اتمام خاکبرداری، دیوار سنگی و انجام 70 درصد از زیرسازی این پروژه است و انجام پازل چینی و جدول گذاری نیز به محض اتمام عملیات زیرسازی آغاز می شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون 8 میلیارد ریال برای احداث این پروژه هزینه شده است تصریح کرد: احداث رستوران,کافی شاپ و آمفی تئاتر روباز از دیگر طرح های موجود در این پروژه است که درآینده نزدیک اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار