فعالیت رایگان نظام مهندسی در بافت های فرسوده

کد خبر: ۴۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 15 June 2015
رییس سازمان نظام مهندسی ساختماتن استان البرز آمادگی این سازمان برای فعالیت در عرصه بازسازی بافت های فرسوده استان اعلام کرد.
به گزارش ایرنا،علیرضا مجربی کرمانی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران درعین حال گفت: به رغم اعلام این آمادگی، شهرداری کرج از تخصص های نظام مهندسی در بافت های فرسوده استفاده نمی کند از سوی دیگر نقشه های ارایه شده درخصوص بافت های فرسوده شهری مطابق با واقعیت ها نیست.
وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی برای تسریع در بازسازی بافت های فرسوده شهری حاضر است حتی به صورت رایگان در این بخش خدمات ارایه دهد.
مجربی کرمانی اظهار داشت: اکنون 13 هزار نفرعضو سازمان نظام مهندسی استان البرز هستند که جمعیت عظیمی در بخش تخصص ساختمان و عمران به شمار می رود.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز به برخی تخلفات در این حوزه اشاره کرد و افزود: برخی با قرار دادن مهرمهندسی خود دراختیار سایرمهندسان درواقع حرکتی خلاف اخلاق انجام می دهند که دراین زمینه به این افراد اخطار داده شده است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز از راه اندازی سامانه الکترونیکی برای شناسنامه فنی و ملکی دراستان گفت:این سامانه نقش موثری در ارایه خدمات فنی و اطلاعاتی ساختمان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار