نرم افزارهای اندروید رساله و استخاره آیت الله مکارم شیرازی رونمایی شد

مسوول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: در راستای دسترسی همگانی و آسان به نظرات این مرجع تقلید، نسخه های جدید نرم افزارهای رساله توضیح المسائل و استخاره آیت الله مکارم ویژه تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید رونمایی شد.
کد خبر: ۴۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 16 June 2015
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام وحید علیان نژاد با اعلام این خبر افزود: در نرم افزار رساله، متن رساله توضیح المسائل آیت الله مکارم شیرازی با قابلیت هایی از جمله ارائه سرفصل های رساله در درختواره به منظور سهولت دسترسی به موضوعات و قابلیت جستجو در درختواره موضوعات ارائه شده است.

به گفته وی، قابلیت جستجوی پیشرفته (کل عبارت و یا عبارت به صورت عطفی و فصلی) در کل مسائل رساله و قابلیت نشان گذاری مسائل و ایجاد فهرست مربوطه از دیگر امکانات این نرم افزار است.

وی با اشاره به امکانات نرم افزار استخاره، بیان کرد: این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا در مواقع لزوم خودشان از قرآن کریم استخاره بگیرند و نظر آیت الله مکارم شیرازی را در مورد آیه مورد نظر مشاهده کنند.

علیان نژاد افزود: در نسخه جدید، زبان اردو نیز به نرم افزار اضافه شده است.

وی گفت: کاربران می توانند برای مشاهده این نرم افزارها و محصولات دیگر به لینک http://makarem.ir/main.aspx?typeinfo=27&lid=0 مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار