پاکسازی محله های آلوده در مازندران

کد خبر: ۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷ 21 January 2015
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت که با همکاری و تعامل تمامی مسوولان و مردم بسیاری از برنامه های پیش بینی شده در حوزه مبارزه و پیشگیری مصرف و توزیع مواد مخدر محقق شد بطوریکه اکنون محله های آلوده استان پاکسازی شد.


به گزارش تابناک - مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران 'علیرضا یونسی ' در دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در نور افزود: یکی از دغدغه های مسوولان مبارزه با مواد مخدر و شورای هماهنگی پاکسازی مناطق آلوده در استان ذبوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شاخص های تعریف شده با پاکسازی و بهسازی محله های آلوده، اکنون هیچ محله آلوده ای در استان نداریم.

وی تصریح کرد: با هم افزایی، همدلی و اتحاد و همچنین برنامه ریزی درست در امر مبارزه و مقابله با مواد مخدر، میزان کشفیات صد در صد افزایش پیدا کرد.

یونسی تصریح کرد: مقدار کشفیات انواع مواد مخدر امسال مازندران به سه هزارو 400 کیلو افزایش یافت و در این مدت باندهای مختلفی نیز شناسایی و متلاشی شدند.

وی مجموعه اقدامات در این حوزه را سبب کاهش شاخص انواع جرائم در استان مازندران دانست و گفت: در بازدیدی که فرمانده ناجا در هفته های اخیر از استان داشتند، اذعان کردند، شاخص بسیاری از جرائم در استان مازندران به شدت کاهش پیدا کردکه این مرهون تلاش و همدلی همه مسوولان و دلسوزان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با ضروری دانستن مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر اذعان کرد: ما در مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر توفیق چندانی نداشتیم و نتوانستیم خانواده ها را متقاعد کنیم که خود داوطلبانه در شناسایی و معرفی افراد معتاد در بین خانواده خود پیشقدم شوند و برای ترک آنان تلاش کنند.

وی تصریح کرد: خانواده هایی که از این موضوع رنج می برند باید وارد میدان مبارزه شوند و از خانواده خود شروع کنند.

یونسی بر نظارت، مراقبت و کنترل عطاری ها و داروخانه برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و فروش شربت متادون با قیمت چند برابری تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار