تصویب افزایش ساعت متروی شیراز

اعضای هیئت مدیره سازمان قطار شهری شیراز به مناسبت آغاز سال تحصیلی با افزایش ساعت متروی شیراز در فاز ۲ خط یک موافقت کردند.
کد خبر: ۴۹۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 21 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اسدالله حاجی‌زمانی مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز در جلسه هیئت مدیره قطار شهری شیراز گفت: ساعت استفاده از مترو در مسیر چهار راه زند تا میدان گل سرخ "فاز ۲ خط یک" از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۵ به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساعت فعالیت متروی شیراز در این مسیر تا ساعت ۱۲ است افزود: امید است با افزایش ساعت بتوان خدمات بیشتری به شهروندان شیرازی به ویژه دانش‌آموزان ارائه داد.

حاجی زمانی بیان کرد: در حال حاضر و در فاز ۲ خط یک قطار شهری شیراز ایستگاه‌های زندیه، ولی عصر (عج)، فضیلت، شهید دوران و شهید دستغیب فعال است که افزایش ساعت فعالیت همزمان با سال تحصیلی از اول مهر ماه ۱۳۹۶ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ساعت بهره‌برداری فاز یک خط یک متروی شیراز از ایستگاه احسان تا چهار راه زند همانند قبل از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ با سر فاصله ۱۵ دقیقه است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز تصریح کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، در راستای ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از مترو به عنوان سالم‌ترین و امن‌ترین شیوه حمل ونقل درون شهری و نیز به منظور کمک به کاهش ترافیک در روز‌های ابتدائی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از روز شنبه اول مهرماه تا روز دوشنبه سوم مهرماه، خدمات مترو به صورت رایگان در خدمت شهروندان عزیز سومین حرم اهل بیت (ع) قرار می‌گیرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار