مشکل آب شرب شهر فرادنبه رفع شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با اشاره به رفع مشکل تامین آب شرب شهر فرادنبه گفت: تامین آب برخی از مناطق شهری استان در فصل تابستان به سختی انجام گرفت، اما با گذر از فصل گرما این مشکل تا حدودی برطرف شده است.
کد خبر: ۴۹۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 26 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- درحالی که برخی از مردم شهر فرادنبه از کمبود آب و قطعی موقت آب در این شهر گلایه مند هستند و عنوان می کنند آب این منطقه کیفیت لازم را ندارد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با اشاره به اقدامات این دستگاه، از رفع مشکل آب در این منطقه خبر داد.
قدرت الله بیگلری افزود: برای رفع مشکل کمبود آب شهر فرادنبه طی ماه گذشته چندین چاه از کشاورزان منطقه اجاره و وارد مدار شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر آب این شهر از چهار حلقه چاه تامین می شود و چهار دهانه چاه نیز در حال حفاری در منطقه تنگ دهنو است و تا یک ماه آینده وارد مدار می شود.
مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع خشکسالی های متوالی در استان افزود: با افت شدید سفره های آب زیرزمینی و خشک شدن چاه ها، آب شرب مورد نیاز شهروندان به سختی تامین می شود که این امر تسریع در اجرای طرح انتقال آب بن- بروجن را دوچندان کرده است.
با پاپان سال زراعی 95- 96، چهارمحال و بختیاری با کاهش 15 درصدی بارش ها وارد دهمین سال متوالی خشکسالی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار