سرکشی از ۷۰ هیئت مذهبی در محرم

رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان گفت: مبلغین و مبلغات طی دهه اول و دوم محرم با حضور در اماکن تبلیغی، بیش از ۵۰۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان برگزار کردند.
کد خبر: ۵۰۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 15 October 2017
رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان از سرکشی ۷۰ هیئت مذهبی طی دهه اول و دوم محرم در تویسرکان خبر داد.

به گزارش مهر؛ علیرضا بیاتی  از سرکشی و بازدید ۷۰ هیئت مذهبی در دهه اول و دوم محرم سالجاری در تویسرکان خبر داد.

وی بازدید از روند فعالیتهای فرهنگی هیئات در ایام شهادت امام حسین(ع)، بررسی مسائل و مشکلات، بررسی آسیبهای موجود در هیئات مذهبی و ارزیابی هیئات را از مهمترین اهداف این برنامه عنوان کرد.

وی افزود: سرکشی مداوم از هیئات مذهبی از اولویت کاری شورای هیئات مذهبی تویسرکان است.

بیاتی همچنین از برگزاری ۵۰۰۰ برنامه فرهنگی قرآنی ویژه دهه اول و دوم محرم توسط مبلغین و مبلغات در تویسرکان خبر داد.

رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان افزود: مبلغین و مبلغات طی دهه اول و دوم محرم با حضور در اماکن تبلیغی، بیش از ۵۰۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستاهای شهرستان تویسرکان برگزار کردند.

وی برگزاری مراسم عزاداری، اقامه نماز جماعت، آموزش احکام، جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، همکاری و هماهنگی با هیئت امنای مساجد برای برگزاری مراسم عزاداری را از برنامه های شاخص مبلغین و مبلغات در دهه اول و دوم محرم برشمرد.

بیاتی افزود: باتوجه به اعزام ۳۰ مبلغه و ۸۵ مبلغ بومی و غیر بومی به شهر و روستاهای شهرستان و با هماهنگیهای انجام شده برنامه های مبلغین و مبلغات اعزامی دهه اول و دوم محرم امسال نسبت به سال های گذشته بسیار باشکوهتر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار