نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس:

اغلب شهرهای خوزستان با عقب ‌ماندگی‌ روبه رو هستند

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان خوزستان اغلب شهرها با مشکلات و عقب مانندگی های مختلفی روبه رو هستند.
کد خبر: ۵۰۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 16 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، اقبال محمدیان در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه این عقب ماندگی ها در بخش های مختلفی همراه است، عنوان کرد: مدیران باید در جهت کاهش و رفع این عقب ماندگی ها تلاش کنند و برای آنها چاره اندیشی های صحیح و علمی صورت بگیرد.

وی همچنین آنتن دهی ضعیت و نبود اینترنت در روستاهای استان را یکی از مشکلات موجود در استان اعلام کرد و افزود: برطرف کردن این شرایط مستلزم برنامه ریزی و چاره اندایشی از سوی شرکت مخابرات است و تسریع در پیگیری اینگونه مشکلات ضروری است.

محمدیان ادامه داد: موضوع محرومیت زدایی از چهره روستاها باید به عنوان یک اصل در اولویت های کاری قرار گیرد تا زیرساخت های مانند مخابرات و اینترنت به انگیزه های لازم جهت ماندگاری مردم در روستاها و کاهش مهاجرت به شهرها تبدیل شود.

 عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: آنتن دهی تلفن همراه در روستاها دچار مشکل است و باید زیرساخت های لازم در اینگونه مناطق، تقویت و به صورت پایدار به ارائه خدمات با کیفیت پرداخت.

محمدیان با تاکید بر اینکه اینترنت و پوشش خطوط تلفن همراه به یکی از نیازهای اساسی در زندگی تبدیل شده است، عنوان کرد: کیفیت ضعیف و نبود اینترنت در سطح روستاهای رامشیر و رامهرمز انتقادات زیادی را در بین ساکنین به وجود آورده است.

وی بیان داشت: رفع اینگونه محرومیت ها بسیار ضروری و مهم است و در این خصوص دستگاه های اجرای باید به روستاها بیش از پیش توجه داشته باشند.

این نماینده مردم رامهرمز و رامشیر یادآور شد: برای پیگیری مشکلات مخابرات در حوزه انتخابیه خود در صورت لازم با وزیر ارتباطات نیز وارد مذاکره خواهم شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار